Log ind med sociale netværk
09 sep 2011, 14:25
Som I nok kan se har jeg været meget i tvivl ang. tv. Men er nu kommet frem til den konklusion at jeg vil købe mig et billigt. Og så et samsung 43" plasma i Bilka som havde et fint billede. (dog var det en bluray film der kørte)
Som sagt kan min stue blive ret mørk, og jeg skal primært se fodbold og film, så vil I anbefale dette, prisen in mente?
Samsung PS43D455A2
(fås også hos Wupti til 3000kr.)
Venligst
Champ86
Som sagt kan min stue blive ret mørk, og jeg skal primært se fodbold og film, så vil I anbefale dette, prisen in mente?
Samsung PS43D455A2
(fås også hos Wupti til 3000kr.)
Venligst
Champ86
09 sep 2011, 14:59
Hvis du synes billedet var godt, så er der ikke ret meget andet der betyder noget. DU skal være tilfreds med TV'et og så vidt jeg ved, så har Bilka en fin returret, dvs. du kan prøve det derhjemme i en periode.
12 sep 2011, 00:54
Torben Rasmussen skrev:Hvis du synes billedet var godt, så er der ikke ret meget andet der betyder noget. DU skal være tilfreds med TV'et og så vidt jeg ved, så har Bilka en fin returret, dvs. du kan prøve det derhjemme i en periode.Jamen som skrevet så var det jo en bluray afspiller som kørte, Spørgsmålet er jo om det er godt når jeg bare skal se TV på det? Nogen som kender til det, eller kan tyde det ud fra dets specifikationer?
13 okt 2011, 14:21
Samsung PS43D455A2W... Det er et godt tv du kan kun blie tilfreds, prisen taget i betragtning.
Jeg har ihvertfald ingen problemer er ovenud tilfreds, det leverer et meget bedrer billed end mit Toshiba LCD gjorde.
Indstillinger & alt andet du har brug for at vide om det er vendt og drejet godt & grundigt i denne meget lange tråd http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1322999
Jeg har ihvertfald ingen problemer er ovenud tilfreds, det leverer et meget bedrer billed end mit Toshiba LCD gjorde.
Indstillinger & alt andet du har brug for at vide om det er vendt og drejet godt & grundigt i denne meget lange tråd http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1322999
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto