Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi har intet med salget at gøre - ret henvendelse til geco og annuller din ordre. Du er i din gode ret til at fortryde - vi er, så og sige, ligeglade med hvor du køber din skærm :)
Af koden
Ja det går stærkt med priserne...
Af Narkhaj
Måske det er værd at høre om de kan matche prisen inden du annuller, det er jo værd at prøve. Så kommer du heller ikke bagerst i køen igen. ;)
Af larssoe
Så røg fælleskøbet hos recordere.dk. Det er i hvert fald lukket en del før tid. Spændende at se hvem forhandleren er :s

Jeg lidt spændt på om det er geco (men tror det ikke).

Jeg har selv bestilt en 37" her på flatpanels - så prisforskellen var ikke så stor og jeg synes at jeg har fået et positivt indtryk af geco som har svaret på de mails jeg har sendt til dem.

Nu håber jeg bare at vores skærme bliver leveret før recordere.dk får deres ud. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mon ikke forhandleren står frem (eller bliver nævnt) når der er mindre turbelens omkring leveringerne af TV'et. Der er ikke nogen der skal hænges ud i dette forum - uanset hvem forhandleren er.
Vi håber at alle de der sprang fra tilbuddet her på siden nåede at få lagt billet ind på et TV hos recordere.dk.
Af larssoe
Synes lige at jeg vil offentliggøre seneste mail fra Geco. Håber at det er ok.

Det ser ud til at der er nogen der får skærme i øjeblikket. Meld endelig ind her i tråden med oplevelser. ;)

Det kunne være spændende at høre hvor mange der har bestilt via "fælleskøbet".
Der er allerede gået skærme afsted besilt via flatpanels.dk, så det stemmer.

Vi er begyndt at få lidt større mængder ind. Så sent som i dag har vi fået
leveret 37", 46" & 52" XD1E & har faktisk i øjeblikket et begrænset lager af
de store modeller. Udfordringen ligger dog stadig på de "små" modeller, hvor
vi ikke tilnærmelsesvis får nok ind i forhold til ordre backlog !

Konkret termin kan vi desværre ikke give i og med vi ikke modtager bekræftet
leverance antal fra Sharp. Umiddelbart bedste estimat (!) er ultimo næste
uge, såfremt Sharp holder leverancerne kørende !

Hvis du har spørgsmål er du naturligvis velkommen til at kontakte os pr
telefon eller mail.

Venligst,
Geco.dk
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Godt at høre at der sker lidt i sagen af og til :)

Vi håber at de personer der sprang på andre tilbud ligeledes har fået en estimeret leveringsdato, så alle er glade.

Vi må dog nok konkludere at denne type tilbud ikke vil blive gentaget lige foreløbigt her på siden - det er der alt for meget postyr til. Vi burde måske have gennemskuet at nogen ville opfatte tilbuddet noget skeptisk, men af skade bliver man klog...
Af leonm
yakken skrev:Godt at høre at der sker lidt i sagen af og til :)
Ja, jeg skal da love for at der sker noget (specielt ift. fælleskøbet på recordere.dk i aftes hva ;-)

Og så med Philips 9731'erne oveni, hvilket trigger mig til at spørge eksperterne om der ligeledes ku forekomme tilsv. problemer på Sharp 37'' versionen - bruges der ikke samme panel? Men det har måske heller ikke noget med problemet at gøre?

Alt det bedste, Leon
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Leon: Jeg har allerede vendt den problemstilling i mit hoved før vi startede alt dette, men jeg tror ikke det er sandsynligt. I mit hoved er sagen med Philips 37 tommeren en sag om dårlig samlekvalitet. Det er godt nok et Sharp panel, men det er 42 tommer jo også. Det som er fejlen er backlight enheden, som Philips har modificeret til at fungere sammen med ClearLCD systemet. Med tiden er er lysets fordeling blevet ujævn.

Nu har GE1 serien dog været på markedet længe, og det er samme Sharp panel. GE1 serien var jo forgængeren til XD1, og der har ingen problemer været i den retning.
Af larssoe
Er der nogen der har fået en skærm fra geco i denne uge?

De skulle have de store modeller på lager (46" og 52"), men de fleste der har bestilt disse via fælleskøbet her er sikkert sprunget over på recordere.dk´s pga. den store prisforskel.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der har fået 37" eller 42"?

Hmmm.. ingen svar.. jeg er sikkert den eneste der ikke skiftede til recordere.dk/Licotronic-tilbudet..
Af fruen
larssoe skrev:Er der nogen der har fået en skærm fra geco i denne uge?

De skulle have de store modeller på lager (46" og 52"), men de fleste der har bestilt disse via fælleskøbet her er sikkert sprunget over på recordere.dk´s pga. den store prisforskel.

Hmmm.. ingen svar.. jeg er sikkert den eneste der ikke skiftede til recordere.dk/Licotronic-tilbudet..
Nej du er ikke den eneste, jeg venter også endnu, men deres hjemmeside siger at der komme nogle få i uge 7. Så må vi jo håbe!!

Er I andre gået fra tilbuddet og har i fået en bedre leveringstid og ved nogen hvem de handler med??? ( man må jo håbe det ikke er dobbeltgængeren fra tidligere ;)
Brugeravatar
Af Cagra

Der er ikke leveret nogle 37" til folk herindefra endnu. Har skrevet med Geco i dag, og jeg har bestilt et 37" fra dem d.16/1, og jeg er nr 2 i køen til at få leveret. Lige nu hedder det ultimo uge 7 eller primo 8

Edit: Rettet dato fra 21/1 til 16/1
Senest rettet af Cagra 12 feb 2007, 23:01, rettet i alt 1 gang.
Af Remmerboy
Cagra skrev:

Der er ikke leveret nogle 37" til folk herindefra endnu. Har skrevet med Geco i dag, og jeg har bestilt et 37" fra dem d.21/1, og jeg er nr 2 i køen til at få leveret. Lige nu hedder det ultimo uge 7 eller primo 8
det lyder ikke godt. jeg bestilte den 22/1 :(
jeg venter svar fra geco. har ringet til dem tidligere idag, og damen sagde, at hun ville ringe tilbage, når hun vidste mere, om min bestilling
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12