Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LarsD
Jeg orker snart ikke Samsung længere! !:(

Købte sidste i juni et d7005 - oplevede straks problemer med at tv'et glemmer koden til det trådløse internet - har efterhånden forsøgt et hav af løsninger.... softwareopdateret, skiftet koder, prøvet WPS tilslutning mv mv ...

Og talt med Samsung support et utal af gange.

Sidste løsning går på, at jeg skal være logget på min Samsung Smart TV konto for at kunne bruge trådløst internet - men hvordan fan..... skal jeg kunne det Samsung? TV'et ikke kan jo komme på det trådløse internet???!!!

Jeg købte sammen med tv'et en BD-d7000 Blueray afspiller som også er fejlbehæftet - og allerede sendt til reparation - efter den sædvanlige snak med softwareopdateringer mv.

Hold da op hvor er jeg træt af Samsung og skal ALDRIG mere i nærheden af et Samsung produkt!
Af Peter Schrøder
Du har været uheldig. Jeg har haft tilsvarende oplevelser med Philips, så dér kommer jeg ikke mere. I takt med andres dårlige oplevelser vil udvalget af fabrikanter efterhånden indskrænkes. Jeg håber at der ikke kun er luksusmærker tilbage næste gang jeg skal udskifte noget. 8)
Af Baunhoff
hvis du bare har mac adresse filtrering sat til, er det så sikkert nok uden kode mon!! så skal den jo ikke huske noget :)