Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Phasio
Jeg har besluttet mig for at jeg gerne vil have et device som jeg kan tilslutte en 2TB ekstern HDD til, som både kan afspille HD/MKV/undertekster og som jeg kan overføre film/filer til via trådløst netværk.

Jeg forestiller mig at WD tv live + ekst. HDD + usb dongle, vil kunne klare jobbet.. Er det korrekt? Og er der bedre/billigere metoder istedet?

På forhånd tak !
Af Phasio
Har bestilt det nu, så må det bære eller briste...! Nogen der har nogle kommentarer? :D
Af thomas_bk
Jeg tror nok du skal blive tilfreds.

Men personligt havde jeg nok valgt WD Live hub med indbygget wifi.

Jeg har den gamle oprindelige WD Live TV og går nu og venter på et fornuftigt alternativ med indbygget fjernstyring over netværket ala det de nye tv og surroundreceivere har at byde på.
Af Phasio
thomas_bk skrev:Jeg tror nok du skal blive tilfreds.

Men personligt havde jeg nok valgt WD Live hub med indbygget wifi.

Jeg har den gamle oprindelige WD Live TV og går nu og venter på et fornuftigt alternativ med indbygget fjernstyring over netværket ala det de nye tv og surroundreceivere har at byde på.
Umiddelbart synes jeg at WD live hub er en dårlig handel. Den koster 1300 og har 'kun' 1 TB indbygget harddisk... Og så vidt jeg kan se så har den ikke engang indbygget trådløs, ifølge de anmeldelser jeg lige har kigget på :) Men der er måske kommet en ny ud?

WD live hub: 1300,- (billigste iflg. hifipriser)
USB wifi dongle : 150
1450 for en medieafspiller med 1 TB.

Jeg gav 599 for WD tv live + 150for USB wifi dongle med N draft + 477 for 2TB harddisk.

Så jeg sparer over 200,- + at jeg får en dobbelt så stor harddisk med i købet. Alt i alt, en langt bedre handel, synes jeg.

Derudover skulle hubben ifølge nogle anmeldere være dårligere end WD tv live... Men det er ikke noget jeg kan bekræfte da jeg ingen erfaringer har med den - men til gengæld kan jeg da skrive lidt om mine erfarniger med WD TV LIVE da jeg får den ... IDAG!