Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kåkå
Jeg er blevet tilbudt et Panasonic P50VT20 til 9000 kr. Spørgsmålet er, om det er værd at smide så mange penge efter, eller om man skal kigge efter en anden model.

Jeg var oprindeligt på jagt efter et 60" LG: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-60pv250n

Men hvilket ville i købe? Jeg frygter lidt, at 50" tv'et bliver for småt i længden? 50" er jo lidt på grænsen til at være for småt.

Jeg skal bruge fjernsynet sammen med PS3, Xbox360. gamle konsoller, mediecenter, film og en hel del nyheder og andet godt.

Jeg kommer til at sidde 2,5-3m væk fra fjernsynet.
Af JesperKeller
3 Meter væk fra tv'et?
Wow, ville vove at påstå at en 46-50" vil være mere end rigeligt.

Med det sagt, skal det siges at det er en smagssag! Nogle kan rigtig godt li' følelsen af en kæmpe skærm, mens andre er mere moderate.

Jeg vil dog sige at VT20 er en klart bedre skærm end LG's budget model.
50PV250 mangler en del, som VT20 har.
Listen:
  • Black Filter (Forbedret sort farve. Must-have til Film og spil)
    3D. For ikke at nævne at Panasonic er bleven kåret som bedste 3D skærm i de to år, 3D har eksisteret.
    Net platform på TV(lækker feature at have)
Af kåkå
Så længe man bruger PS3 eller Xbox360 på 60" skærmen er den jo ikke for stor. Jeg har tit siddet 1 meter væk fra mit 32", når jeg har spillet på den. Der har den ofte været for lille, så mon ikke 60" er ganske passende? :)

Og ja, det er et nyt tv.

Men det kan selvfølgelig godt være, at man bliver gladere for bedre kvalitet men lille skærmareal, end stort skærmareal med dårligere kvalitet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg synes 9000 kr er en god pris for VT20.
Af Rommel
Jeg synes også at 9000 kr for et 50VT20, er en rigtig god pris :) Du finder nok ikke noget bedre tv til den pris :)
50VT30 modellen koster lige under 13k.
Jeg vil købe den Panasonic'en i stedet for den LG skærm.
Af kåkå
Men hvad med en P50G30? Hvordan er den, ift. P50VT20?