Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rosenmag
Slet ingen der har en idé om det? :)
Af Lambertsen
Jeg har netop lige bestilt en WDTV HD Live, og skulle gerne få den her sidst på ugen..

Jeg kan godt teste det, når jeg får den sat op osv, men det bliver først i starten af næste uge.
Af Chaui
Burde vel ikke være noget problem. Streamer 3D film hjemme hos mig, via min NAS og TV. 3D filmen skal bare converteres til en Half-SBS mkv fil. Alt kan efterhånden afspille mkv filer.

Men tvivler på du finder noget der kan afspille 3D iso filen lige pt.
Af Rosenmag
Du må da meget gerne teste det. Men vil ud i Elgiganten i morgen for at købe et VT30 så spørger jeg dem lige derude, kan jo være de ved det :)
Ellers tak for tilbuddet om at teste det!
Af Lambertsen
okay, du kan da lige poste igen, når du får noget svar fra dem så..
- men ellers tester jeg det nok alligevel, også får du lige en melding :D
Af Rosenmag
VT30 er udsolgt, så får det nok først testet i løbet af den næste uge.
Så hvis du tester det inden jeg for posted mit resultat så er du meget velkommen til at skrive det :)
Af Rosenmag
Har undersøgt det, men vil gerne købe fjernsynet ved en forhandler som jeg kan komme i fysisk kontakt med hvis der skulle opstå problemer :) Har overvejet at købe den til 13999 i hifiklubben og så eventuelt spørger om man kan få et hdmi kabel til en værdi af ca. 500 kroner med gratis :)
Af Maestroelite
Rosenmag skrev:Har undersøgt det, men vil gerne købe fjernsynet ved en forhandler som jeg kan komme i fysisk kontakt med hvis der skulle opstå problemer :) Har overvejet at købe den til 13999 i hifiklubben og så eventuelt spørger om man kan få et hdmi kabel til en værdi af ca. 500 kroner med gratis :)
Sjovt, jeg overvejede lidt det samme, men tvivler desværre på de vil være med til det O_O
Af Rosenmag
Maestroelite skrev:
Rosenmag skrev:Har undersøgt det, men vil gerne købe fjernsynet ved en forhandler som jeg kan komme i fysisk kontakt med hvis der skulle opstå problemer :) Har overvejet at købe den til 13999 i hifiklubben og så eventuelt spørger om man kan få et hdmi kabel til en værdi af ca. 500 kroner med gratis :)
Sjovt, jeg overvejede lidt det samme, men tvivler desværre på de vil være med til det O_O
Tjah det skader vel ikke at prøve. Jeg skal nok skrive her hvis det lykkes, prøver nemlig i morgen :)
Af Supergris
Ellers kunne man vel bare smutte ud til Harald Nyborg og købe et HDMI-kabel til 59,50 kr.?
Af Maestroelite
Supergris skrev:Ellers kunne man vel bare smutte ud til Harald Nyborg og købe et HDMI-kabel til 59,50 kr.?
Det kunne man jo også gøre...

Jeg ville selv være ude efter et par RCA kabler og evt en HD :p
Af Maestroelite
Både Proshop og Komplett er nu også gået under de 13k, så mon ikke klubben vil følge med, det har de gjort foreløbig.