Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har et 32" Grundig LCD GLX 3002 C tv som jeg via en VGA/HDMI konverter har tilsluttet min PC, nu er det desværre sådan at billedet er for stort, ca. et par cm hele vejen rundt, jeg har prøvet at justere skærmstørrelsen via pc'ens skærmkort, men det hjælper ikke, er der en løsning på det? :(
Af StoreSol
Kan du tilslutte VGA kablet direkte? og hvordan ser det ud?
Af BIZER
det kan jeg desværre ikke idet, tv'et kun har en hdmi indgang og ikke en VGA, det virker fint hvis jeg tilslutter min bærbare, så passer skærm størrelsen fint, min bærbare kører win XP, det er når jeg tilslutter til min desktop pc, der kører win7 problemet opstår, der er fint billede og opløsningen er super, men billedet er for stort til skærmen, så jeg f.eks. ikke kan se windows værktøjs linjen og windows start.

jeg tror at det er en indstilling på tv'et som går galt men hvilken ved jeg ikke.
Af StoreSol
Har du prøvet at genstarte maskinen med vga - hdmi kabel tilsluttet?
Af BIZER
har lige prøvet det gav ingen ændringer desværre :(
Af norman1969
Hej jeg er ny her men har lige et spørgsmål om det tv der bliver omtalt her, er ved at købe et brugt Grundig
32 glx3002c er der nogen der ved om den er klar til det nye signal og om der er mpeg4 modtager og dvd-c tuner på den.......Håber på julemanden kommer forbi med et hurtigt svar..