Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har jo været så heldig at erhverve mig min første fladskærm, og den skal nok op på væggen jo.

Men er der nogen der ved om man kan få nogle vægophæng med tyverisikring? For jeg syntes ikke at jeg har kunnet finde noget nogen steder.
Af shh
Vogel laver et par modeller: http://www.cinemagic.dk/shop/tyverisikr ... 341c1.html

Men hvis du spørger mig, så lad endelig indbrudstyven bruge tid på at slæbe din store skærm ud, så har han mindre tid til at gennemgå dine skuffer efter ejendele du ikke umiddelbart kan erstatte. Arvestykker m.m.

Hans "tid" afhænger selvfølgelig af hvordan dit hjem ellers er sikret og placeret, men under alle omstændigheder hiver han sikkert så meget i skærmen i forsøg på at ødelægge sikringen at skærmen alligevel er delvis kaput bagefter (?) Og er den så kaput nok til at forsikringen dækker den eller må du leve med ridser og skrammer?

Det gode ved TV er at de endnu ikke indholder mængder af følsomme data, som f.eks. en PC.