Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanelsfolk

Der er en tråd lidt længere nede om det samme men jeg syntes ikke helt det er blevet besvaret.

Jeg er på udkig efter et godt LCD TV - til prisen. Skal være LCD fordi jeg ikke kan lide den støj / buzz plasma skærme giver mere eller mindre. Denne tråd skal ikke blive en diskution om det.

Har læst alle de anbefalede LCD TV og kommet frem til at Philips 5605H i 46 tommer er den der lyder mest tiltalene for mig. Jeg har ikke brug for internetforbindelse eller 3D, det skal bare være en god skærm til TV og PC signal.

Det er dog en noget gammel anmeldelse, så derfor vil jeg gerne spørge om det stadig er et godt køb til prisen. Den står til 7.799,- på wupti.
Af make
Er der ikke kommet nogen nye Philips TV der er mere anbefalelsesværdig end 5605H?
Af THM
5605h er en udmærket skærm med indstillingerne fra anmeldelsen, og 100hz slået fra.
vil dog mene det er for dyrt taget i betragtning at det er sidste års model.

6606 som er en ny model er også anmeldt herinde...
Af make
Tak for svaret THM

Men er den nye model, 6606, dårligere end den gamle 5605H? Det skulle man jo tro når den ikke har overtaget pladsen i stedet for 5606H på listen over anbefalede TV.

Hvis man taler om ren billedkvalitet og ser bort fra internet, 3D og andre funktioner, er 5605H så bedre end 6606?

Har lige checket prisen igen, man kan få 5606H til 6.468 kr. inkl fri fragt

http://www.cinemagic.dk/shop/philips-46 ... 6068p.html
Af THM
det er en mere rimelig pris og du vil spare lidt i forhold til 6606.
ud fra test ser de ikke ud til at ligge langt fra hinanden. men der er nok størst chance for at du slipper for clouding ved 5605h, da den har full led. modsat 6606 som har edge led, og testeksemplaret havde lidt clouding...