Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hugsno
Hey
Elgiganten har dette tv på tilbud til 2000 kr.. Mega billigt, men er det også pengene værd? Jeg vil gerne have et ok fjernsyn til soveværelset, men vil stadig ikke give mange mio. De 2000 kr er fristende, men kvaliteten lyder også til at være dårlig. Nogen erfaringer/hjælp?
Hugsno skrev:Hey
Elgiganten har dette tv på tilbud til 2000 kr.. Mega billigt, men er det også pengene værd? Jeg vil gerne have et ok fjernsyn til soveværelset, men vil stadig ikke give mange mio. De 2000 kr er fristende, men kvaliteten lyder også til at være dårlig. Nogen erfaringer/hjælp?
Ingen erfaringer, men der er ikke megen tvivl om at denne model, rent udstyrsmæssigt, har nogle år på bagen.
Om man billedkvalitetsmæssigt lægger mærke til det, på en 32" der formodentligt kommer til at stå et par meter værk, er en anden sag.
Af jng
Peter Schrøder skrev:
Hugsno skrev:Hey
Ingen erfaringer, men der er ikke megen tvivl om at denne model, rent udstyrsmæssigt, har nogle år på bagen.
Om man billedkvalitetsmæssigt lægger mærke til det, på en 32" der formodentligt kommer til at stå et par meter værk, er en anden sag.
Den pågældende Samsung model er tilføjet på HiFi-priser den 5.8.2011 og på Samsungs website er den markeret med "Ny".
Af Thomas Fisker
@jng - tror du skal kigge lidt på det han skriver, "rent udstyrsmæssigt", betyder at det sikkert er gamle komponenter i ny indpakning.
Som med modellen le32c355 der var sidste år, også kaldt bambus-modellen.