Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af QueenYard
TheSleeper skrev: Desuden kan du ikke aktivere "Cinema Smooth" uden du smider en Bluray film i, så hvis du vil afspille MKV filer via den DLNA feature som TVét har skal du altså finde dig i at filmene hakker, især når kameraet kører fra side til side. UE55D8005 afspillede MKV filer uden nogen form for hakkeri så det er endnu et plus til LED ;0)
Hej ...

Betyder det med MKV at jeg feks ikke vil kunne afvikle flydende billeder fra min Boxee box i MKV formatet ???
Af Mandal
Har lige just returneret mit andet UE55D8005 grundet "clouding". Jeg kan simpelthen ikke lade være med at irritere mig over det (sidder dog også normalt i en forholdsvis mørk stue - men alligevel!). Må nok erkende, at LED ikke er godtnok til mig endnu. Har istedet bestilt et PS64D8005 til levering tirsdag.
Af Kold-91
Står selv og overvejer plasma udgaven men er også i tvivl omkring det auto kontrast. Jeg skrev en mail til Hifi klubben hvori de svarer at det kan slåes fra. Men samtidig bliver de ved at skrive dynamisk kontrast. Er det ikke noget andet eller har jeg misforstået noget?

Og kan det auto kontrast slåes fra?