Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nick3
Hejsa,

Jeg skal ud og have fat i en ny skærm, der primært skal bruges til hurtige skyde- og bilspil på en xbox. Dog skal den også sættes op til en computer, hvor der bare skal læses mail og surfes.

Mit problemer er bare, at mine krav mht. til forbindelser er så strikse at jeg dårligt nok kan finde en skærm med dem, og jeg ved ikke om de er helt vildt urealistiske.

Jeg havde tænkt mig at sætte både xbox og computer op gennem HDMI, også trække lyd ud af skærmen gennem en lydudgang som skal være et jack 3.5.

Indtil videre har jeg kun fundet en skærm som understøtter min andre krav, plus at de har en lav responstid og er fuld hd. Det med de to HDMI indput er ikke super vigtigt, men det vil jeg helt klart fortrække

Det er en PHILIPS 248C3LHSB ( http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1311081441 ). Jeg kan bare ikke finde nogle reviews på denne.

Så derfor vil jeg høre jer. Er denne skærm noget værd, primæt til spil? Eller har I nogle andre forslag?

På forhånd tak :-)

Hilsen Nick
Af Nick3
Hej,

Tak for svaret. Jeg kan ikke se nogle billeder af dens input. Men prisen er desværre også for høj. Hvis det ender med at jeg skal op og bruge så mange penge, så vil jeg hellere købe en BenQ XL2410T. og sætte mine krav til side :-)

Mit budget ligger omkring på 1700,-