Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nero
det skulle vel kun være design mener jeg.. d7005 med en mørk ramme med gjennomsiktig akrylkant ytterst og uten opplyst samsung logo, mens d8005 har sølv/metallic ramme med illuminert logo.. skal være like bildemessig..
Af JesperZ
Nero skrev:det skulle vel kun være design mener jeg.. d7005 med en mørk ramme med gjennomsiktig akrylkant ytterst og uten opplyst samsung logo, mens d8005 har sølv/metallic ramme med illuminert logo.. skal være like bildemessig..
Havde jeg faktisk ikke lagt mærke til ud fra billederne på Samsungs hjemmeside. Det var godt du påpegede det, for synes faktisk ikke det er så pænt med akrylkant. Spørgsmålet er så om sølvrammen er 700 kr værd.
Af StoreSol
I mine øjne er designet klart pengene værd, da jeg virkelig ikke bryder mig om 7005 :)

Men ellers syntes jeg samsung modellerne i år har for mange fejl i forhold til den pris de trods alt kræver for dem....

Søg i forum og du vil finde.
Af StoreSol
Følger der ikke også 3d briller med i 8005 og ikke i 7005?
Af Ekmani
Nope... tjek anmeldelsen evt. og heller ikke fuld web på 7005, men omvendt nok næppe noget man får helt vildt brug for...
Så primært design til forskel er hvad jeg har hørt. Vil i øvrigt klart anbefale at se nærmere på plasma modellerne.

Tjek evt også de mange andre tråde om samme emne;-)