Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle sammen her inde :) Jeg har lige oprettet mig da jeg har et spørgsmål og det ligner folk her har styr på det med fjernsyn.
Jeg skal ud og købe et lg 42ld450n tv i 42 tommer fra en ven i overmorgen og han har ikke fjernbetjeningen til det, jeg vil høre om i ved om man kan kontakte Lg for at få/købe en ny eller kan man bruge sådan en universal fjernbetjening? Og i så fald hvordan bruger man sådan en?

Venligste hilsner
Lasse
blackzone skrev:Jeg skal ud og købe et lg 42ld450n tv i 42 tommer fra en ven i overmorgen og han har ikke fjernbetjeningen til det, jeg vil høre om i ved om man kan kontakte Lg for at få/købe en ny eller kan man bruge sådan en universal fjernbetjening? Og i så fald hvordan bruger man sådan en?
Umiddelbart virker det skummelt at han ikke har en fjernbetjening...
Men ja, jeg vil mene at du kan bestille en ny fjernbetjening hos en forhandler og du kan helt sikkert bruge en universal fjernbetjening til det, så længe du holder dig til anerkendte produkter. Personligt er jeg glad for Harmony fra Logitech som er nem at konfigurere (foregår på pc'en). Den vil så desuden kunne betjene de fleste andre apparater i dit hjem.
Af blackzone
Hejsa, det lyder rigtigt godt med sådan en Logitech Harmony,
Ja det lyder lidt skummelt men det er fordi han kender en der var kæreste med en dame som han gav alt muligt og så skred hun efter hun havde fået en masse ting, så han kom ud og hentede dem igen og gav fjernsynet til min ven fordi han manglede penge :)
Af JesperKeller
Hej Blackzone

En skam at fjernbetjeningen mangler til dit nyanskaffet tv!
En original fjernbetjening koster omkring 500kr hos en forhandler, ca.

Men du kan sagtens bruge Logitech Harmony serien. Faktisk så anbefaler jeg den! Har selv den store Harmony One som jeg har været utrolig glad for. Jeg bruger den fjernbetjening til to tv og så bruger jeg den også til min xbox samtidig! Skøøøønt redskab.
Men One er også en dyr en af dem. Du kan snildt købe den lille som hedder Harmony 300i. Det er en lille og brugbar fjernbetjening også.

Held og lykke :)
Jesper Keller