Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mart198i
Maestroelite skrev:>@ Ekmani & Ozong

Der er lagt et review online nu på avforums for PS51D6900

http://www.avforums.com/review/Samsung- ... eview.html

Bemærk lige at linket bliver skåret over så det skal copy pastes!

Så vidt jeg kan erfare så er der ingen 7005 i UK, der hedder den 6900 af en eller anden grund.

Har ikke selv fået læst testen endnu skal det lige siges.
Det er til dels rigtig. Det findes ikke nogen 7000 model i UK men kun 6900. 6900 findes også i Danmark og 7005. Forskellen er at 6900 IKKE har Real Black Filter men det HAR 7005 og man kan godt se forskel hvis man har set begge skærme... Det er tydeligt når man ser 7005 fra oven bliver billedet meget mørkt, men med 6900 sker der ingen ting.
Af Maestroelite
Aha der kan man bare se, så har jeg misforstået det med model navne fra UK, jeg kan da godt se fra Samsung UK hjemmeside at der ikke er Real Black Filter.

Mystisk så at de slet ikke har 7005 :s
Af Ekmani
Ja og i det hele taget pudsigt, at det kan svare sig for de forskellige producenter at køre med så mange regionale udgaver (med mindre forskelle), men det er der jo nok en eller anden grund til...

Helt enig i, at de også medregner pris (dog med mindre vægtning) i deres samlede vurdering i US anmeldelsen og vt30 har et super super billede, men testen bekræfter omvendt også at de alle ligger ret tæt opfatter jeg det som (det er så med US udgaverne, men vel også tendensen på f.eks. dette fora)...

Efter at have vejet frem og tilbage og læst utallige anmeldelser, så ser jeg nu kun designet som eneste reelle forskel mellem psd7 og psd8.

Har dog endnu ikke selv set begge plasmaer - findes ikke i fona, elgigant eller hifi umiddelbart...
Nogen der ved hvor man kan se dem begge?
Af Dego
Jeg havde et 55tommer 8005led oppe i 2 dage. Det blev jeg aldrig venner med. Men flot er det. Det blev returneret. Der hænger nu et vt30. Det er jeg meget tilfreds med. Selv min kæreste syntes at det er bedre. Vil dog nævne at vt30 har en smule blæserstøj.
Af StoreSol
Hvor vigtig er det Real Black Filter?

Vil en 6905 være ubrugelig i dagslys eller hvordan?
Af ozong
StoreSol skrev:Hvor vigtig er det Real Black Filter?

Jeg har set PS51D6950 tror jeg den hedder i el-giganten odense og den stod mere grålig end sort i forhold til eks. PS51D8005.
Så jeg tror real black filter betyder noget, hvis du spørger mig, begge tv havde de samme settings.

/Oz
Af StoreSol
ozong skrev:
StoreSol skrev:Hvor vigtig er det Real Black Filter?

Jeg har set PS51D6950 tror jeg den hedder i el-giganten odense og den stod mere grålig end sort i forhold til eks. PS51D8005.
Så jeg tror real black filter betyder noget, hvis du spørger mig, begge tv havde de samme settings.

/Oz
Også min "frygt".

Her midt i min ubeslutsomhed, overvejer jeg nemlig om man skulle købe en billig skærm, så den ikke gør så ondt at skifte ud senere, eller om man simpelthen bliver for skuffet og føler man har spildt de 5-6000.

Kigger pt. efter PS51D535 eller PS51D7005

5400.- vs 10.000
Af Ekmani
spørger lige igen :p

Nogen der ved hvor både PS51D7005 og PS51D8005 kan opleves live et sted i KBH?
Af Maestroelite
Ekmani skrev:spørger lige igen :p

Nogen der ved hvor både PS51D7005 og PS51D8005 kan opleves live et sted i KBH?
Jeg tror den største udfordring er at finde en forhandler som fører begge TV i det hele taget.

Ifølge Expert hjemmeside har de begge 2, så prøv at kontakte en Expert i nærheden af dig.

Så vidt jeg kan se føres kun det ene af de 2 af elgiganten, Hifiklubben, Fona og KT Radio.
Af Mysen
Jeg har set 51D7005 og 64D8005 i en Expert i Silkeborg. Dog ikke ved siden af hinanden.