18 aug 2011, 21:27
Jeg Var i ekspert idag.
Her havde jeg fået lov til at prøve køre dette TV.
Jeg havde på forhånd været inde og snakke med deres (efter min mening) kompetente TV mand.
vi har snakket om flere modeller samt leget med indstillingerne sammen.
Det er et tv jeg har ventet på et stykke tid.
Da jeg endelig fik set det i levende live, var det et meget positivt syn.
Nu er jeg ikke fagmand, men efter min mening kan det vise naturlige farver,selv uden de store ændringer. Så billed mæssig syntes jeg det er rigtig godt.
vi prøvede også at stres teste stærmen med med noget HD materiale. Der var stort set ikke noget at mærke, ganske lidt i forhold til samsung 8000 som hang ved siden af.
sidste store spørgsmål var så: hvad med inputlag ?
efter sigende skulle der sidde et LG panel i dette TV. ville det have noget at sige ?
LG LW550 er jo ikke ligefrem rost, på dette punkt.
Derfor var det en lettelse at jeg ikke kunne se eller mærke noget til det.
testen blev foretaget med en PS3 og spillet Split second. igen kunne jeg sammenligne med samsung.
jeg fik dog ikke prøvet 3D
Her havde jeg fået lov til at prøve køre dette TV.
Jeg havde på forhånd været inde og snakke med deres (efter min mening) kompetente TV mand.
vi har snakket om flere modeller samt leget med indstillingerne sammen.
Det er et tv jeg har ventet på et stykke tid.
Da jeg endelig fik set det i levende live, var det et meget positivt syn.
Nu er jeg ikke fagmand, men efter min mening kan det vise naturlige farver,selv uden de store ændringer. Så billed mæssig syntes jeg det er rigtig godt.
vi prøvede også at stres teste stærmen med med noget HD materiale. Der var stort set ikke noget at mærke, ganske lidt i forhold til samsung 8000 som hang ved siden af.
sidste store spørgsmål var så: hvad med inputlag ?
efter sigende skulle der sidde et LG panel i dette TV. ville det have noget at sige ?
LG LW550 er jo ikke ligefrem rost, på dette punkt.
Derfor var det en lettelse at jeg ikke kunne se eller mærke noget til det.
testen blev foretaget med en PS3 og spillet Split second. igen kunne jeg sammenligne med samsung.
jeg fik dog ikke prøvet 3D