Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg er lige blevet ejer af et Samsung PS51D8005 plasma. Super tv og er virkelig glad for det.
Dog er det begyndt at slukke pludseligt? Det er sket 2 gange siden jeg fik det i mandags. Én gang igår aftes og én gang idag. Hver gang er der ingen der har siddet med remoten.

Har selvfølgelig tjekket at sleeptimer ikke er slået til :o)

Nogle ideer?

Tak på forhånd
Af Wunderbaum
Hej

jeg har selv det samme tv og har oplevet det samme - nu sidder jeg ikke lige ved tv'et men der er en løsning...

du bruger sikkert en yousee boks eller en anden enhed til at skifte kanaler og justere lyden - tv'et har en indstilling som automatisk slukker for det efter x-timer hvis man ikke laver nogen ændringer i tv'et (dvs. netop skifter kanal eller skruer på lyden...). Så tror tv'et at der ikke er aktivitet og slukker - det sikrer at tvet ikke står tændt i længere tid, hvis man eksempelvis tager på ferie eller lign...

mener det er inde under Menu - System - Øko (eller noget i den dur) og så "autosluk"

Venligst
Morten
Af Novatic
Har du slået automatisk opdatering fra? Mener fra en tidligere tråd at det kan få Samsung skærme til at slukke, hvis det er slået til.