04 feb 2007, 02:58
Hej, jeg håber I kan hjælpe mig med mit problem.
Jeg har for 10 dage siden købt en Samsung 215TW og jeg kan ikke vende mig til dens "input lag" da jeg spiller en del FPS, så jeg bliver desværre nødt til at returnere den.
Jeg skal derfor finde en anden skærm i størrelsen 20-22" og helst WS. Hvilke alternativer findes der, når følgende gerne skulle være opfyldt?:
1. Minimal backlight bleeding, helst i stil med 215TW, da den har en acceptabel mængde backlight bleeding.
2. Markant lavere "input lag"!, 215TW er helt uacceptabel på dette punkt.
3. God homogenitet, 215TW er udmærket her.
4. Minimal "sparkling-effekt", 215TW har noget, men det er til at leve med.
5. 4:3 mode ligesom 215TW understøtter.
Max pris ~ 4.500 Kr.
Jeg har umiddelbart svært ved at finde en skærm der opfylder alle mine krav, hvilke skærme vil I foreslå jeg kigger nærmere på?
Har 225BW 4:3 mode som 215TW?
Er den nye 226BW mon værd at vente på?
På forhånd tak.
Bo
Jeg har for 10 dage siden købt en Samsung 215TW og jeg kan ikke vende mig til dens "input lag" da jeg spiller en del FPS, så jeg bliver desværre nødt til at returnere den.
Jeg skal derfor finde en anden skærm i størrelsen 20-22" og helst WS. Hvilke alternativer findes der, når følgende gerne skulle være opfyldt?:
1. Minimal backlight bleeding, helst i stil med 215TW, da den har en acceptabel mængde backlight bleeding.
2. Markant lavere "input lag"!, 215TW er helt uacceptabel på dette punkt.
3. God homogenitet, 215TW er udmærket her.
4. Minimal "sparkling-effekt", 215TW har noget, men det er til at leve med.
5. 4:3 mode ligesom 215TW understøtter.
Max pris ~ 4.500 Kr.
Jeg har umiddelbart svært ved at finde en skærm der opfylder alle mine krav, hvilke skærme vil I foreslå jeg kigger nærmere på?
Har 225BW 4:3 mode som 215TW?
Er den nye 226BW mon værd at vente på?
På forhånd tak.
Bo