Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Købte i Aug. 2010 Samsung PS50C7005 50" 3D Plasma skærm. Problemet er at man i nederste højre hjørne kan skimte et rødligt skær af lys som fader ud når det når til midt på skærmen i bunden. Det ses tydligere når skærmen står med sort billede, men kan nu tydes når der ses tv. Har først lige bemærket dette og vil høre om andre kender til noget lign.
Er der nogen som har kommentar hertil?

Mvh.
phileoBedeo
Af Nosferatu
Har nøjagtig samme problem..nederste højre hjørne...Det er værst lige når jeg har tændt. Hvorefter det så fortager sig.
købte også midt sidste efterår og den røde glød er tiltagende...nogen der ka hjælpe lidt?
Af Nosferatu
Nej..
Men det vil jeg prøve mandag..
Købte det online ved ElGiganten
Har en måned tilbage af garantien
Af Nosferatu
Jeg har været i telefonisk kontakt med samsungs kundeservice..
Det viste sig at hvis ens skærm er over 40" er der kørende service på fra samsung..
Efter et par (har du opdateret software version etc.) samtaler vil de nu sende en teknikker ud og kigge...så må vi se om han kan trylle eller de tager det med til rep/udskiftning
Af calle150670
Ved godt tråden er fra august. Men hvad blev udfaldet af teknikerens besøg? Har lige opdaget tilsvarende på min egen ps50c7705.

Mvh

Carsten
Af Nosferatu
Hej
Det blev taget med til reparation

Hvad der er lavet specifikt er lidt uklart men her er hvad de skrev..

Panel 1 STK
Periodisk
Brum, støj fra panel/display eller afbøjning
Elektrisk - Defekt elektrisk komponent / modul
Udskiftning

Men det hjalp
Af calle150670
Ok. Pt er det røde kun synligt når tv tænder eller skifter kanal, det er ikke synligt når der er billede på. Jeg afventer lige udviklingen før jeg kontakter Samsung.
Af ajhals
Jeg ved godt det her er ved at være en gammel tråd, men nu har jeg fået samme problem, på samme tv. Mit er dog lige over 2 år gammelt, er det så bare ærgerligt' da der kun er 2 års garanti, eller er der noget jeg kan gøre?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er nok desværre "bare ærgeligt". At udskifte panelet for egen regning er alt for dyrt.