Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
xcardman skrev:den viser alså et super billede og design er bedre end B&o efter min mening
Det er jo en smagssag. Jeg ville til enhver tid foretrække BV8 frem for ethvert TV Samsung har produceret, hvis vi ser bort fra prisfaktoren. Lyden i samtlige af Samsungs TV er så elendig sammenlignet med BV8, at udgiften på 5000 kr. godt kan toppes op med yderligere 2000 kr. til en ekstern soundbar for at det kan tåle at stå alene i stuen.
Af nkbitsch
nu faldt jeg sørme lige over et der var blevet sat tilsalg i morges, som jeg kan få til 6000kr.

uhhh.. jeg synes det er en svær beslutning (det er altid lettere når der er en masse reviews der skriver at det er rigtigt godt)..

Men så vidt jeg kan forstå, er det ligeså godt som de fleste andre 32" tv på markedet?

Så om jeg bruger 6000kr på det, eller på et nyt, kan være et fedt?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Lydmæssigt kan det ikke være det samme. B&O's TV vil være adskillige klasser over alt hvad du eller kan få for 6000 kr.
Af nkbitsch
men billedmæssigt er det ikke på niveau?
Af nkbitsch
Så har jeg sq købt det :)

Fik det for 5K, super pris synes jeg selv.

Glæder mig til at få sat det til, og få det sammelignet med mit pioneer
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
B&O er noget bedre til at lave billedbehandling end de fleste andre producenter på markedet, så selvom TV'et er ældre, så vil det sagtens kunne konkurrere med andre TV i samme prisklasse med undtagelse af antal nye features. Eftersom du pt. har et Pioneer, så har du dog levet uden disse ting i et stykke tid, så det vil du nok ikke se som en ulempe.