Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg husker tydeligt for blot et par år siden; dengang skulle man være forberedt på at hive minimum 35000-40000 kroner op ad lommen, hvis man skulle have noget i nærheden af 60-tommer.

Det går hurtigt nedad for prisen på de store skærme :)
Af BaSsE_-
Kunne forstille mig det er en fejl, da 51" koster det samme, så det vel med at slå til så længe de har forkert pris på...
Af SQren
Fejl eller ej, ikke nødvendigvis... Men...

Jeg har svært ved at finde anmeldelser på TV'et.
Jeg har længe gået og kigget på en 42" G30. Blev pludselig i tvivl om jeg ikke skulle købe 50" i stedet.

Men, har nogen en idé om det her fjernsyn sammenlignet med 50" G30? Prisen også taget i betragtning, G30 fås for 8.000kr lige nu.

Og hvad er strømforbruget for et 60" plasma tv? Det kunne også afskrække mig lidt.

Ellers er jeg nemlig tilbøjelig til at hoppe på det her mens tid er :) Nu gik jeg jo glip af VT20 tilbuddet, kommer jeg til at ærge mig over i lang tid :)
Af BaSsE_-
Det bruger omkring 380 watt kan jeg se.. Men det skulle være ok i følge bruger andmeldelsen
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
BaSsE_- skrev:Det bruger omkring 380 watt kan jeg se.. Men det skulle være ok i følge bruger andmeldelsen
Det er max-forbrug så vidt jeg kan se. Det gennemsnitlige bør været væsentligt lavere.
Af SQren
Fandt også en engelsk debatside om fjernsynet. Generelt positive udtalelser.
Nogle enkelte småproblemer, såsom et par enkelte nævner at i skift mellem meget mørke og lyse scener, er det som om at fjernsynet overkompenserer og i løbet af et splitsekund finder den rigtige lysstyrke. Det og så buzzing...

Overordnet set er jeg stadig lidt splittet... 50" G30 eller det her :)
Decisions, decisions...

Og en helt anden ting, sidder 3 meter fra fjernsynet, er 60" så i overkanten? Vil nødig have det større end hvad godt er...
Af crunch
min kom med fragtmanden idag :-)
Af crt_man
Øv - nåede ikke at bestille inden prisen/fejlen blev rettet. :((

Gad vide om de som var hurtige nok rent faktisk får det til den pris - eller om der pludselig er "udsolgt" så ordren bliver annulleret.
Af alexander
Hvad var prisen om man må spørge? :)

edit: jeg kan bare lære at læse....

edit edit: dobbelt øv, den kunne jeg godt være hoppet på den der :)
Af PhDream
Det var en fejl. Det var ingen, der fik tv'et til den pris.
Brugeravatar
Af soulgazer
PhDream skrev:Det var en fejl. Det var ingen, der fik tv'et til den pris.
Hmmm - vil umiddelbart gætte på at crunch gjorde baseret på kommentaren ovenfor...
Af PhDream
Det må have været noget ultra-super-lynhurtig levering, siden han fik sit tv samme dag, som han bestilte det. "Tilbudet" dukker op på Wupti fredag d. 4/8 og samme dag kl. 16 ca. har crunch allerede modtaget det.