Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrNantir
Hej Flatpanels.

Jeg står og skal ud og investere i et nyt tv.
Mine krav er som følger:
1. Skal være Full HD
2. Billedet skal være godt
3. USB med mange formater (MKV, AVI, etc.)
4. Maks pris ca. 4500 kr.

Det er egentlig det.
Mit budget ligger rimeligt fast, men om prisen er lidt over, sker der ikke noget ved.

Hvis i har flere spørgsmål, eller andet i skal vide, så sig bare til :)

Med Venlig Hilsen
Nicolai aka MrNantir
Torben 'Flatpanels' Rasmussen skrev:Vi har en lang række guides, som beskriver teknikken bag TV'ene, såsom LCD vs plasma. Dem bør du nok kigge på først.

Dernæst har vi - for netop at imødekomme det store antal tråde, som er 99% identiske med din - lavet en liste over TV, som vi anbefaler. Vi har endda puttet en knap i menulinjen, som tager dig direkte derhen.
Når det nu er gjort så let, hvorfor så gøre det så svært?

God læselyst!
Af DavidHimself
Jeg synes at når nu folk de spørger - så kunne vi da godt svare.
Anbefalingslisten tager jo ikke direkte hensyn til "nye" pris/kampagner... der kan jo være "lokale" forskelle der gør at det er modeller der ikke er på listen der er at fortrække!
Brugeravatar
Af edinger
Hvis folk brugte lidt (mere) tid på at læse - og herunder i særdeleshed benyttede sig af anbefalingslisten - er det min påstand, at det som hovedregel vil være alt rigeligt i forhold til at kunne træffe en informeret (købs)beslutning.

Når nu alt forarbejdet er gjort for en, er det da fjollet ikke at benytte sig af det.

Alt forladt.
Af MrNantir
Jeg har skam læst hele anbefalingslisten igennem, og brugt længere tid på siden her, for at finde ud af hvad jeg skal købe.
Dog har jeg ikke formået at finde "TV'et" for mig.

Det er derfor jeg spørger her på forummet.

/MrNantir