Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle!

Jeg er dybt misundelig på at LG har fået Viaplay på deres Smart TV. Jeg håber inderligt at andre også vil få glæde af Viaplay!

Er der nogle som kender til rygter/informationer om andre internet-platforme som også får Viaplay?

Venlig hilsen
Jesper Keller
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke hørt om andre platforme med Viaplay indtil videre. Jeg ved ikke om LGs aftale med Viaplay er eksklusiv, men jeg er enig i, at Viaplay er en af de mest interessante video-on-demand tjenester lige nu.

Du kan naturligvis få det via ST600-boksen. Alternativt vha. en tilsluttet PC, hvor du kører Viaplay gennem browseren. Det er lidt bøvlet, men det er en mulighed.
Af JesperKeller
ST600 boksen er jo en mulighed ja.
Men ved ikke om det er den vej jeg vil kører det igennem.
Egentlig så vil jeg hellere bruge min ps3 til at opsætte Netflix fx.

Hvad er jeres meninger omkring dette?
Af Alland82
JesperKeller skrev:ST600 boksen er jo en mulighed ja.
Men ved ikke om det er den vej jeg vil kører det igennem.
Egentlig så vil jeg hellere bruge min ps3 til at opsætte Netflix fx.

Hvad er jeres meninger omkring dette?
Jeg har PS3 med Netflix og er totalt hooked.. Ser næsten ikke "normalt" tv med mere.. Man vænner sig hurtigt til at slippe for reklamerne.. Og der er pænt meget HD indhold, hvor kvaliteten er ganske glimrende - noget som de danske VOD-tjenester kunne lære en del af..

Dog er der stadig ting på Viaplay som jeg også gerne ville kunne køre ind over tv-skærmen uden at skulle til at sætte computeren til hver gang.. Har nogen prøvet ST600 med Viaplay i praksis?? Jeg har hørt rygter om at det slet ikke virker?!

//Allan
Af Franzmann
Alland82 skrev: Dog er der stadig ting på Viaplay som jeg også gerne ville kunne køre ind over tv-skærmen uden at skulle til at sætte computeren til hver gang.. Har nogen prøvet ST600 med Viaplay i praksis?? Jeg har hørt rygter om at det slet ikke virker?!

//Allan
Rigtigt, Viaplay virker ikke endnu på ST600.
Jeg købte en i sidste uge, men må indrømme, at jeg ikke er særlig imponeret.
Der er (for) meget, der foregår i slowmotion på boksen. Det virker faktisk lidt som om de er kommet for hurtigt på markedet i konkurrencens hellige navn.
Det blev lidt bedre da jeg lavede en firmware opgradering, men langt fra godt nok.
Det er vist bare at vente på en eller to opgraderinger mere, men indtil videre har den ikke været pengene værd.
Af magicprice
Jeg har prøvet viaplay på min jailbraket Apple TV2. Det virker fint når først jeg har logget ind. Jeg er positiv overrasket over billedkvaliteten...som jo selvfølgelig afhænger af ens internet-forbindelse.
Måske virker det også på ps3 via internet browseren, men det har jeg ikke prøvet.