Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wc-kenno
I går aftes var jeg et smut hos naboenfor at se håndbold på hans Samsung LE40M61B skærm. Og den er jeg sgu ret imponeret over. Synes der er et flot og klart billede med livlige farver. Måske var rød en anelse vild, men den kunne jeg godt forestille mig i min stue....

Mit spørgsmål går på de nyere Samsung modeller. Eksempelvis M-F og N71 serien. Hvilket skal jeg vælge for at komme tættest på det flotte billed, jeg så i går? Tja, jeg kan jo selvfølgelig vælge et magen til og så er den ged barberet! Men er de nye skærme fra samsung ikke en tand bedre.....??
Af jesperj
Hej wc-kenno.

Grundteknologien er ens på de tre modeller - fordkellene består i opløsning, 100 hz teknologi og tunerinbygning.

Jeg har selv F-modellen. Se evt min anmeldelse af LE-46F71B i anmeldelsesforummet

Vh
jesperj
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Om de 100 Hz så er en fordel, vil jeg godt stille spørgsmålstegn ved. Du skal nok have fat i M71 serien for at få det samme billede, men personligt er jeg alt andet end imponeret over dette TV.
Brugeravatar
Af azrael
Jeg ville snarere påstå at det er N71 modellen han bør gå efter. Forskellen på N71 og M71 skulle efter sigende være det famøse Smooth Motion, og siden det åbenbart kører så ringe at ingen anvender det, så kan man vel spare de penge i første omgang og nuppe N71-modellen.

Om de aktuelle Samsung serier så er pengene værd i forhold til andre mærker er en helt anden ting... :)