Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fnast
duch3n skrev:Jeg modtager et LV530N på torsdag, er der nogle der ville være interesseret i en anmeldelse?
Jeg vil være meget interesseret i en anmeldelse. Jeg leder efter så meget info jeg kan få omkring alt der er at købe, jeg svinger lige fra 64" samsung til 50" pana til LG... Jeg vil enten have det bedste jeg kan få, eller det bedste jeg kan få for fornuftige penge, men kan sgu ikke bestemme mig. Så en anmeldelse er ALTID velkommen :)

MVH
Steen
Af allando
Rasmus Larsen skrev:Jeg har nu modtaget LW650W med Cinema 3D for at kigge lidt på, hvad den software til 3D-algoritmen har at sige i praksis. Jeg opdaterer testen af LW650W når jeg har kigget nærmere.

Mere om den nye 3D-software her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1304584182
Noget nyt?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
allando skrev:
Rasmus Larsen skrev:Jeg har nu modtaget LW650W med Cinema 3D for at kigge lidt på, hvad den software til 3D-algoritmen har at sige i praksis. Jeg opdaterer testen af LW650W når jeg har kigget nærmere.

Mere om den nye 3D-software her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1304584182
Noget nyt?
Jeg er desværre ikke nået til den endnu, da jeg lige skal færdiggøre testen af Panasonic DT30 først.
Af TripleD
Hvis de først udkommer med de nye her august/september, skal vi så ikke snart ha ændret overskriften til LG's 2012 skærme...

Det er da utroligt at man skal vente så langt ind i året før de nye modeller kommer... Det kan da ikke være rigtigt.

Surt opstød slut O_O
Af JesperKeller
Ja, er enig i at LG's topmodeller har været længe undervejs! Lidt en skam de ikke kunne nå at fange alle de kunder som havde forelsket sig i den tynde Samsung, da LG'en klart favorit :p

Jeg glæder mig hvertfald til at se dem live!
Har også fået en update på priserne, gennem min ven i Elgiganten og han siger at 47" starter ved 16.999,- og 55" på 21.999,-

Glæder mig som et lille barn!!! (B
Af Holm86
Hvis de priser passer så er jeg glad for at jeg ikke købte nyt tv efter jeg havde returneret mit D8005 Samsung tv.

For så skal jeg da nok have sådan en i 47". Havde forventet at 47'eren ville ligge på omkring de 21k.
Af JesperKeller
Dette var også hvad jeg havde hørt og fortalt om her på forummet, men gudskelov tog jeg fejl :)

Nu må vi se! :)
Mid-sep, sagde han
Af StoreSol
Holm86 skrev:Hvis de priser passer så er jeg glad for at jeg ikke købte nyt tv efter jeg havde returneret mit D8005 Samsung tv.

For så skal jeg da nok have sådan en i 47". Havde forventet at 47'eren ville ligge på omkring de 21k.
I second that :)

Har heller ikke fået købt nyt efter et returneret D8005 :)
Af Nero
StoreSol skrev:
Holm86 skrev:Hvis de priser passer så er jeg glad for at jeg ikke købte nyt tv efter jeg havde returneret mit D8005 Samsung tv.

Jeg endte også med å returnere mitt D8005 Led etter en stund.. Jeg trodde først jeg kunne leve med den clouding skjermen hadde, fordi den ellers var så fantastisk.. men det begynte å gnage på meg etter hvert, så da røk den tilbake til forhandler...

men hvorfor må dere vente på LGs topmodeller? alle skal få lov til det, ikke misforstå, men hvorfor ikke prøve Sony HX 920? Den skal jeg hente i morgen og gleder meg stort:) hvis noen er interressert så kan jeg sikkert poste erfaringer etter helgen :)
Af StoreSol
920éren var bestemt også på min ønskeseddel, men desværre er prisskiltet uden for mit budget, har fået tilbudt den til 19.000 (46"), men det er lige 4-5 for meget desværre.

Så hvis LGéren kommer omkring de 15.000 i entry pris, kan den hurtigt gå hen og blive spændende.
Af Holm86
Nero skrev:
StoreSol skrev:

Jeg endte også med å returnere mitt D8005 Led etter en stund.. Jeg trodde først jeg kunne leve med den clouding skjermen hadde, fordi den ellers var så fantastisk.. men det begynte å gnage på meg etter hvert, så da røk den tilbake til forhandler...

men hvorfor må dere vente på LGs topmodeller? alle skal få lov til det, ikke misforstå, men hvorfor ikke prøve Sony HX 920? Den skal jeg hente i morgen og gleder meg stort:) hvis noen er interressert så kan jeg sikkert poste erfaringer etter helgen :)

Mit blev også returneret på grund af den enorme mængde clouding min skærm havde. Og ja billedekvaliteten var ellers helt super.

Jeg har også kigget på HX920 men den er for dyr. Så bliver det en HX820 i stedet hvis det skal være sony.

Derfor venter jeg på LG hvis det passer med de priser der blev nævnt længere oppe i tråden.
Af JesperKeller
Man kan allerede nu bestille LG's LW980w i Elgiganten, både 47" og 55".

Prisen er 16.999,- for 47" og 21.999,- for 55".

Som nævnt er de forventet leveret midt af september :)

God jagt alle!
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8