Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
TLW køb den i Bilka i stedet. De har den på tilbud til 10.700, selv om der står til 12.000 i deres avis. Med mindre du da er afhængig af elgigantens afbetalingsordning.

Lydsystem skal nogle andre nok svare på ;)
Af TLW
Mysen- Jeg vil helst have det på afbedrag, da jeg så er fri for at spare op først. Det giver jo det samme, da lånet er omkostningsfrit :)

Men indtil videre ser indkøbslisten sådan her ud:

Sony tv http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... dl-55ex720

Og denne soundbar fra LG..hvis de kan få den hjem.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ar-hlx56sn

Konen vil helst ikke have "højtalere over det hele", så det må blive en soundbar eller alternativt en forstærker/afspiller med små 2.1 eller 2.0 højtalere.

Tv'et er incl. levering og opsætning på fod og installering af kanaler, men jeg vil tro at det bare er en standard søgning de laver, så jeg vil høre om jeg kan "bytte" det til et ophæng i stedet for. Foden skal jo ikke på alligevel.

Men alternativer er stadig velkommen :)
Af StoreSol
1300.- er da noget af en forskel, det vil jo sige at du giver 1300.- for at få oprettet lånet, og så er det jo ikke omkostningsfrit længere.

Så regn da lige på om det kan betale sig bare at nappe det fra en kassekredit istedet, og hvor lang tid du så vil have at betale det tilbage inden du har brugt 1300.- i renter.
Af TLW
Tak for forslaget, men køber jeg det via vores kassekredit vil det ca. koste 1100-1200kr. i renter i perioden. Hvis jeg altså ligger det samme pr. måned. Dem kan jeg så trække fra, men stadig så er Elgiganten ca. 8min væk i bil :)
Det tager det ca. 2 timer i bil for en retur tur til Bilka.

Nogen kommentarer til soundbar eller anlæg?
Af ullum
TLW skrev:Tak for forslaget, men køber jeg det via vores kassekredit vil det ca. koste 1100-1200kr. i renter i perioden. Hvis jeg altså ligger det samme pr. måned. Dem kan jeg så trække fra, men stadig så er Elgiganten ca. 8min væk i bil :)
Det tager det ca. 2 timer i bil for en retur tur til Bilka.

Nogen kommentarer til soundbar eller anlæg?
Spørg konen - det er tilsyneladende alligevel hende som bestemmer.
Så er der jo ingen grund til at vi spilder tiden på at hjælpe dig.
Af TLW
ullum - Hvad faen er der for en kommentar? Jeg skriver pænt tak for forslaget og kan ikke se, at i på noget tidspunkt har spildt jeres tid på at hjælpe.. kan forresten ikke se andet indlæg fra dig end dit sure opstød, så hvis du syntes at du spilder din tid på at skrive sådan i tråden, så hold dig endelig væk. !:(
Af lba75
Mysen skrev:Det er tommerne, der skal afgøre det. Vil du få glæde af den større model eller ej? Man skal også huske, at akilleshælen på D8005, sortniveauet, jo altså kun gølder 51" modellen. Efter sigende er det samme historie som sidste år, og Panasonic vil derfor ikke være langt foran på dette punkt, når der sammenlignes med 64"-eren, selv om de to tests skriver det. VT30 er dog stadig det bedste tv af de to, men de er temmelig tæt, og hvis du alligevel mener, du har plads til 64"....
Hej alle

Kigger på denne PS64D8005...... er der nogen som ligger inde med data eller links til den forskel på sortniveau mellem 51" og 64" ?

Mvh
LBA75
Af lba75
lba75 skrev:
Mysen skrev:Det er tommerne, der skal afgøre det. Vil du få glæde af den større model eller ej? Man skal også huske, at akilleshælen på D8005, sortniveauet, jo altså kun gølder 51" modellen. Efter sigende er det samme historie som sidste år, og Panasonic vil derfor ikke være langt foran på dette punkt, når der sammenlignes med 64"-eren, selv om de to tests skriver det. VT30 er dog stadig det bedste tv af de to, men de er temmelig tæt, og hvis du alligevel mener, du har plads til 64"....
Hej alle

Kigger på denne PS64D8005...... er der nogen som ligger inde med data eller links til den forskel på sortniveau mellem 51" og 64" ?

Mvh
LBA75

Beklager at jeg spørger igen..... men endte på side 2 uden svar...... er der nogen som ligger inde med data eller links til den forskel på sortniveau mellem 51" og 64" ?

Mvh
LBA75
Af Mysen
Avforums.com har testet begge to. PS64D8005 har bedre sortniveau end PS51D8005. VT30 er dog endnu bedre på dette punkt.
Af lba75
Mysen skrev:Avforums.com har testet begge to. PS64D8005 har bedre sortniveau end PS51D8005. VT30 er dog endnu bedre på dette punkt.
Okay, tak for svaret...... så må jeg kigge lidt der, men dejligt at 64" modellen er bedre, da det nok er den jeg er mest lun på..... VT30 er vel generelt bare bedre, men den 65" model er nok desværre for dyr i sammenligning.

Mvh
LBA75
Af Mysen
Og sådan var det også sidste år. De sidste procent op til VT30 fra D8005 er simpelthen så dyre, at mange tager Samsung'en.
Men tage et kig inde på den engelske side. Testen af 64" versionen finder på deres forside over reviews:

http://www.avforums.com/reviews/index.php
Af lba75
Mysen skrev:Og sådan var det også sidste år. De sidste procent op til VT30 fra D8005 er simpelthen så dyre, at mange tager Samsung'en.
Men tage et kig inde på den engelske side. Testen af 64" versionen finder på deres forside over reviews:

http://www.avforums.com/reviews/index.php

Tak for hjælpen

Mvh
LBA75
Af lba75
Hej igen

Er der nogen som ved hvor i Århus området dette samsung 64" er til salg?

Mvh
LBA75