Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gudmann
Jeg har et Samsung plasma TV 42 tommer, som jeg er ret sikker på er gået forholdsvist i stykker.
Når jeg tænder den prøver den at tænde, men den kan bare ikke få vist billedet.
Det er ligesom om den bare står og bliver ved med at tænde, den siger bare - "Klik, Klik, Klik" og sådan kan den står i 5 timer. Aner ikke hvad der er galt, håber at nogen kan hjælpe.

Mike Gudmann
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den må en tur på værksted.
Af Gudmann
Er der overhovedet ikke noget jeg selv kan prøve at gøre?

Og ved du eventuelt kan være jeg kommer af med.
Af Supergris
Hvis tvét er ret mere end 2 år gammelt, kan det sjældent betale sig at få det repareret, og det er det jo nok, for ellers ville garantien jo gælde...
De fleste værksteder forlanger en mindstepris, også selv om du ikke ønsker at få sige ja til tilbuddet.
Da du ikke skriver hvilken model, det drejer sig om, vil mit umiddelbare bud være, at smide det ud og købe et nyt!
Kun hvis det drejer sig om high-end modeller, kan det nogle gange betale sig at reparere...
Du kan sikkert finde et brugt, der koster mindre, end en evt. rep. ville koste.
Af snoopey
Gudmann skrev:Er der overhovedet ikke noget jeg selv kan prøve at gøre?

Og ved du eventuelt kan være jeg kommer af med.
Det lyder som strømforsyningsfejl eller en kortslutning, og klik lydene er nok fra et relæ i forsyningsdelen! Så medmindre du ikke har forstand på elektronik dimser, er det nok værkstedet du ska have fat på :(
Hej Gudmann

Hvis du ikke har smidt dit tv ud endnu er der en løsning på dit problem, da det er et kendt problem samsung har. søg på google eller youtube samsung power board failure og der kan både læses og ses videoer med hvordan problemet løses.

Her er et link du hvor du kan læse lidt om problemet.

http://www.crovean.net/samsung-lcd-tv-power-up-problem

MvH

Mads