Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af AndersJ
Jeg har en gammel morfar, som skal have et nyt TV, som skal bruges til boxer.

Krav:
Ca. 42"
Skal virker 100 % med boxer
Skal være så brugervenlig, som det kan lade sig gøre.
Pris ca. 5.000 kr.

Hvilket TV vil I anbefale til disse krav?
Af JesperKeller
Hej Anders

Til ældre mennesker kan jeg klart anbefale Philips TV.
Deres opstarts menu går ud på at han selv kan vælge indstillinger ud fra to billeder han ser på.

Udover det kommer alle 2011 Philips skærme med Boxer-support!

Har han allerede købt Boxer eller skal han til det?

Skal han til det, vil jeg anbefale:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 40pfl6626t

Sammen med Boxer TV oprettelse får han det til 4999/5499, afhængig om det er 500kr eller 1000kr du sparer på tv'et.. Forskelligt fra periode til periode.
Af AndersJ
JesperKeller skrev:Hej Anders

Til ældre mennesker kan jeg klart anbefale Philips TV.
Deres opstarts menu går ud på at han selv kan vælge indstillinger ud fra to billeder han ser på.

Udover det kommer alle 2011 Philips skærme med Boxer-support!

Har han allerede købt Boxer eller skal han til det?

Skal han til det, vil jeg anbefale:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 40pfl6626t

Sammen med Boxer TV oprettelse får han det til 4999/5499, afhængig om det er 500kr eller 1000kr du sparer på tv'et.. Forskelligt fra periode til periode.
Ja brugervenlighed kommet før kvalitet, så måske du har ret i Phillips vil være det bedste bud. Aner bare ikke om de virkelige er mere brugervenlige end de andre mærker, men har du måske ret i.

Han har aldrig haft boxer før, og skal derfor ud og tegne et helt nyt abonnement. Jeg kan dog ikke se noget med man får rabat på tv'et ved at tegne et boxer abonnement?
Af JesperKeller
Jeg ved at ved samtidig oprettelse af abonnement på Boxer får man et afslag i prisen, men det veksler lidt imellem 500kr og 1000kr.

Jeg så det i min egen Elgiganten, at der er skilte på alle tv'ene hvor der står: "Opret Boxer, spar bla bla"