28 jul 2011, 16:00
Er lidt træt af der mangler Mpeg4 og full HD i min panasonic PX80.
Ved ikke hvad jeg skal købe. Jeg har et 32 tommer phillips i soveværelset. Som jeg på et tidtpunkt gerne vil have i havestuen (em og vm i fodbold tour de france m.v. man gerne vil se om sommeren)
Nu er mit problem og jeg skal købe et billigt 42 tommer til stuen indtil om et år hvor man måske kan få et Panasonic VT30 til en god pris. Og derefter flytte det nye i soveværelset.
Der tænker jeg på G20 eller G30, eller måske LG PZ250 50 tommer til ca 5500,-
Desværre så jeg først 42VT20 efter de var udsolgt i elgiganten.
Men idag har jeg så set et 50VT20 til 9999,- leveret, hvilket er et ok tilbud syntes jeg , når jeg sammenligner det med f.eks 50 tommer G30 koster 8300,- som det billigste.
Og så kan jeg altid købe et billigt til soveværelset.
Hvad ville i gøre i mit sted. Og hvad vil jeg få mest ud af?
Ved ikke hvad jeg skal købe. Jeg har et 32 tommer phillips i soveværelset. Som jeg på et tidtpunkt gerne vil have i havestuen (em og vm i fodbold tour de france m.v. man gerne vil se om sommeren)
Nu er mit problem og jeg skal købe et billigt 42 tommer til stuen indtil om et år hvor man måske kan få et Panasonic VT30 til en god pris. Og derefter flytte det nye i soveværelset.
Der tænker jeg på G20 eller G30, eller måske LG PZ250 50 tommer til ca 5500,-
Desværre så jeg først 42VT20 efter de var udsolgt i elgiganten.
Men idag har jeg så set et 50VT20 til 9999,- leveret, hvilket er et ok tilbud syntes jeg , når jeg sammenligner det med f.eks 50 tommer G30 koster 8300,- som det billigste.
Og så kan jeg altid købe et billigt til soveværelset.
Hvad ville i gøre i mit sted. Og hvad vil jeg få mest ud af?