Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Moreno
Hey folkens,

Jeg har en Boxee Box, som jeg primært bruger som mediecenter. Derudover bruger jeg den app, som kan hente RSS-feed - indtil videre kun DR-feeds, som så dog ikke kører så godt (D-Link arbejder fortsat på at få løst det problem).

Men det lader til der er mange andre mulighed med Boxee'en, men hvor nogle er afhængig af om du er i USA eller ej (serier i HD, mv.). Derfor er det ikke nemt at blive klog på.

Derfor vil jeg høre fra jer, som har/kender én der har en Boxee Box, for at få lidt info om hvad I bruger den til, foruden som mig, til mediecenter og RSS-feeds.

På forhånd tak. :)

/J
Af Moreno
Rasmus Larsen skrev:Du kan snyde boksen til at tro, at du sidder i USA ved at opsætte en lille DNS-omdirigering. Det har vi en guide til her :)
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1309768993

På den måde får du også adgang til de mange amerikanske tjenester såsom Netflix, Hulu og Pandora.
Hej Rasmus,

Tak for svar - er Hulu og Pandora gratis, eller koster de også, som Netflix gør?
Af MKT
Hulu er ikke tilgængelig på Boxee box og Pandora kører så vidt jeg ved samme system som Spotify, hvor du kan lytte x antal timer om måneden mod et reklamebasseret produkt.
Af MKT
NAVI-x har jeg ikke fået til at køre flydende på andet en 700MB avi versioner, men for sevan et godt udvalg der er! Jeg har dog ikke testet siden jeg skiftede fra VPN til DNS.

Jeg har ikke forsøgt mig med en vpn eller dns fra UK endnu, men finder jeg en er jeg da helt sikker på at BBC's app fungerer lige så godt som Netflix og deslige.