22 jul 2011, 19:11
Jeg overvejer stærkt at købe en bærbar i nær fremtid, men det skulle meget gerne være en man kan bruge udendørs i solskin, og en hvor knapperne på tastaturet sidder 'fornuftigt', dvs. meget lig en stationær.
kevin-kristense skrev:Du kunne også købe en MacBook Pro inde på Apple's hjemmeside. Der kan du konfigurer den, så den får en anti-glare skærm. Skulle virke fantastisk i sol, har dog ikk selv prøvet. Tasturet er ens på alle Macbook Pro's, så tasturet kan prøve i fx. Elgiganten, Fona, Expert etc.Det er sjovt du nævner MacBooks, for jeg købte faktisk en brugt MacBook for et par måneder siden fordi jeg aldrig har været rigtig tilfreds med MS Windows, men jeg har solgt den igen, for tastaturet og den måde man bruger det er så gennemgribende anderledes at det orkede jeg ikke at forsøge at vænne mig til.
Jeg overvejer stærkt at købe en bærbar i nær fremtid, men det skulle meget gerne være en man kan bruge udendørs i solskin, og en hvor knapperne på tastaturet sidder 'fornuftigt', dvs. meget lig en stationær.