22 jul 2011, 12:59
Jeg har et lille problem, jeg skal have lyd fra TV(samsung UE46D7005) til min forstærker (Harman Kardon HK 3390 Stereo Receiver)..
Forstærkeren har ikke optiske indgange men kun Phone..
Jeg har købt mig et kabel jack til phone, som fungere fint.. Eneste problem er at når jeg sætter mit jack stik i mit tv forsvinder lyden i tvet.. Dette er også okay når jeg skal se film, men når jeg skal se andet tv har jeg ingen lyd på det før at jeg hiver jack stikket ud igen.. Irriterende at gå og tage et stik ud og i bag på fjernsynet hele tiden når jeg ikke gider at tænde min forstærker hver gang jeg skal se tv..
Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre??
Kan jeg slå højtalerne til i fjernsynet samtidig med at jeg bruger jack udgangen?
Håber at der er nogle der har et godt råd:-)
Jeg kan kun finde en optisk udgang på mit tv og så jack udgangen..
Forstærkeren har ikke optiske indgange men kun Phone..
Jeg har købt mig et kabel jack til phone, som fungere fint.. Eneste problem er at når jeg sætter mit jack stik i mit tv forsvinder lyden i tvet.. Dette er også okay når jeg skal se film, men når jeg skal se andet tv har jeg ingen lyd på det før at jeg hiver jack stikket ud igen.. Irriterende at gå og tage et stik ud og i bag på fjernsynet hele tiden når jeg ikke gider at tænde min forstærker hver gang jeg skal se tv..
Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre??
Kan jeg slå højtalerne til i fjernsynet samtidig med at jeg bruger jack udgangen?
Håber at der er nogle der har et godt råd:-)
Jeg kan kun finde en optisk udgang på mit tv og så jack udgangen..