Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gzus.dk
DavidHimself skrev:Deres fragt pris ud til mig er rimelig høj (ikke fuldstændig ude i hampen høj, men lidt højere end hos andre) - og har lagt mange penge der... dog primært for computerdele!

Meeen realistisk set tror jeg sagtens at man med et opkald kan få den noget under Elgigantens pris http://www.pricerunner.dk/pl/2-2698704/ ... ;;;&sort=4 og 13.995 er et fornuftigt bud for "almindelige dødelige" ;)
Det virker som om de fleste butikker har respekt for at man gider tage sig tid til at forhandle og give dem chancen for at få salget, hvis man gør det på en respektfuld måde.
Du spillede ikke Tyskland kortet ?

/Morten N
Af DavidHimself
Nej faktisk ikke, ved ikke om de så bare siger: "Berlin er 400km syd over - forsat god dag". :)

Men det er da forhandlingsforsøg værd!
Af Voight
Av-connection i odense (Panasonic Center)

Har udstillet både 42" - 50" - 55" - + 65" VT30Y

Pas nu på med at handle online, husk det skal være en Y model, ellers er der f.eks ikke Dvb-t2 tuner i, og mange andre forskelle.
Af Gzus.dk
Voight skrev:Av-connection i odense (Panasonic Center)

Har udstillet både 42" - 50" - 55" - + 65" VT30Y

Pas nu på med at handle online, husk det skal være en Y model, ellers er der f.eks ikke Dvb-t2 tuner i, og mange andre forskelle.
Hvad er de mange andre forskelle ? Umiddelbart er jeg kun faldet over DVB-T2 forskellen ?

/Morten N
Af Voight
Hvad er de mange andre forskelle ? Umiddelbart er jeg kun faldet over DVB-T2 forskellen ?

Der skulle hellere ikke være dansk menu på, så vidt jeg husker[/quote]
Af DavidHimself
Det er 2 forskelle :)

Men den model jeg linkede til og har købt er en Y-model!
Af Gzus.dk
Ja, det er jeg klar over :)

/Morten N
Af Gzus.dk
Tror der er flere der har prøvet lykken :)

De var ikke til at hugge eller stikke i.

/Morten N
Af Maestroelite
Gzus.dk skrev:Tror der er flere der har prøvet lykken :)

De var ikke til at hugge eller stikke i.

/Morten N
Altså Komplett? Så "andre" kan ikke bare få samme tilbud?
Af Gzus.dk
Maestroelite skrev:
Altså Komplett? Så "andre" kan ikke bare få samme tilbud?
Yeps.. Jeg tog den godt nok over deres chat, men det er jo de samme mennesker man snakker med.

Selvom jeg prøvede at komme med mange gode argumenter, var der ikke noget at komme efter ;)

/Morten N