Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af telum
Ja det ser ret billigt ud, mon det er en EU-model og ikke en dk model...

Er der forresten nogle fysiske butikker der er begyndt at have VT30, jeg kunne godt tænke mig at se designet?
Af StoreSol
Jeg fandt den i et Panasonic center (hørning)

De havde udstillet en 42" og havde en 50" på lager.

Den klart pæneste plasma skærm på markedet.
Af DavidHimself
Jeg ringede lige rundt, til de steder jeg plejer at handle mit elektronik, og fik 50VT30Y forhandlet ned til 13495 ex fragt!

Jeg får det først mandag men det kan jeg godt leve med til den pris :) Glæder mig!
Af Maestroelite
DavidHimself skrev:Jeg ringede lige rundt, til de steder jeg plejer at handle mit elektronik, og fik 50VT30Y forhandlet ned til 13495 ex fragt!

Jeg får det først mandag men det kan jeg godt leve med til den pris :) Glæder mig!
God pris! Må man spørge hvor? :)
Af DavidHimself
komplett.dk :)

Efter at have ringet til Mutanten og Proshop
Af Maestroelite
DavidHimself skrev:komplett.dk :)

Efter at have ringet til Mutanten og Proshop
Hvordan er de generelt at handle med, måske mere specifikt på deres service hvis man har problemer med ens produkt?

Har hørt en del godt om dem i henhold til PC hardware...

(Jeg påtænker mest at købe mit i Hifiklubben da min lokale klub er meget servicemindede i tilfælde af man får en model man ikke synes om osv, men en besparelse på 1.400,- er svær at takke nej til).
Af DavidHimself
Det eneste jeg kan læse mig til at folk har haft af problemer omhandler leveringstider - og nogle af dem har været post danmarks skyld, og så noget ventetid på tilbagebetaling.

Jeg har aldrig selv haft problemer, hverken i forbindelse med reklamationer eller andet. De er til at snakke med, og man kan nemt tage turen til hovedkontoret i Hvidovre og snakke med dem... det har været den største fordel for mig.
Af Gzus.dk
Barberer de virkelig 1500,- af prisen, bare fordi man ringer til dem ?

/Morten N
Af Leska
Jeg var også inde i en butik idag, og fik handlet prisen lidt ned + de ville tage mit gamle tv i byt for x antal kr.

Det kan ikke betale ikke at prøve at prutte lidt om prisen :)
Af Gzus.dk
Tænkte bare at 1500,- kr. er meget når prisen i forvejen er ret lav hos Komplette, så vidt jeg kan se :)

/Morten N
Af DavidHimself
Gzus.dk skrev:Barberer de virkelig 1500,- af prisen, bare fordi man ringer til dem ?
Jeg ved ikke om de gør det ved alle. Det tog lidt tid og snakken frem og tilbage - men de fleste vil hellere file lidt på prisen end at lade salget gå til en konkurrent... forudsat det kan betale sig for dem indtjeningsmæssigt, jeg er jo ikke naiv ;)
Af Gzus.dk
DavidHimself skrev:
Jeg ved ikke om de gør det ved alle. Det tog lidt tid og snakken frem og tilbage - men de fleste vil hellere file lidt på prisen end at lade salget gå til en konkurrent... forudsat det kan betale sig for dem indtjeningsmæssigt, jeg er jo ikke naiv ;)
Det kan jeg godt forstå. Ville også kunne forstå et afslag på et par hundrede kroner eller lign. Men 1500,- lyder som en del, hvis man ikke har en tilsvarrende pris man kan presse med ?

Er det måske fordi du handler der ofte, og har lagt en del penge hos dem ?

/Morten N
Af DavidHimself
Deres fragt pris ud til mig er rimelig høj (ikke fuldstændig ude i hampen høj, men lidt højere end hos andre) - og har lagt mange penge der... dog primært for computerdele!

Meeen realistisk set tror jeg sagtens at man med et opkald kan få den noget under Elgigantens pris http://www.pricerunner.dk/pl/2-2698704/ ... ;;;&sort=4 og 13.995 er et fornuftigt bud for "almindelige dødelige" ;)
Det virker som om de fleste butikker har respekt for at man gider tage sig tid til at forhandle og give dem chancen for at få salget, hvis man gør det på en respektfuld måde.