Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har et sprit nyt Samsung UE55D7000 som desværre har en ridse i skærmen. Ridsen er ca. 2 cm høj og en millimeter bred og dyb. Ridsen er primært tydelig når tv'et er slukket men specielt i mørke scener er det også synligt når tv'et er tændt. I rigtig mange tilfælde kan ridsen dog slet ikke ses når tv'et er tændt da en kombination af lys- og farveforhold samt skærmens størrelse gør at man ikke kan se eller bemærker ridsen.

Nypris er 17000,-

Hvor meget vile I mene man kunne få for det, ridsen taget i betragtning?

Mvh

Simon
Af Billy Blaze
Lidt svært at vurdere uden at have et billede af det eller se det i virkeligheden. Kommer jo meget an på hvordan det ser ud, men generelt tror jeg at det falder MEGET i værdi. Medmindre du finder en som det ikke betyder så meget for... logisk nok ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil nok desværre også mene, at værdien er et godt stykke under 10.000 kr. med en dyb ridse i skærmen. Personligt ville jeg nok slet ikke overveje køb af et TV med fysiske fejl på selve skærmarealet.

Har du ikke en indboforsikring, der kan dække sådanne skader?
ssboisen skrev:Hej,

Jeg har et sprit nyt Samsung UE55D7000 som desværre har en ridse i skærmen. Ridsen er ca. 2 cm høj og en millimeter bred og dyb. Ridsen er primært tydelig når tv'et er slukket men specielt i mørke scener er det også synligt når tv'et er tændt. I rigtig mange tilfælde kan ridsen dog slet ikke ses når tv'et er tændt da en kombination af lys- og farveforhold samt skærmens størrelse gør at man ikke kan se eller bemærker ridsen.

Nypris er 17000,-

Hvor meget vile I mene man kunne få for det, ridsen taget i betragtning?

Mvh

Simon
Havde samme problem med min skærm, min søn hang på min skulder og kom i mod skærmen med hans legetøj.
Har dog sådan en fin forsikring med TRYG, med en selvrisiko på 500 kr.
Gav selv 10000 kr for min skærm og fik 8000 kr - de 500 kr i selvrisiko.
Skærmen var over 2 år og de dækkede uden spørgsmål...