Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Quest
Jeg har bestemt mig for at vi skal have nyt fjernsyn til stuen, men jeg er blevet lidt i tvivl om hvor stort det skal være. Fordi vi sidder kun 3 meter væk fra tv'et. Lige nu har vi et 40" uden nogen problemer

Havde tænkt mig det skal være Samsungs nye plamsa ps51D7005 eller ps59D7005????

Er bange for ps59D7005 bliver for stort?? :s
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Til HD er det fint - det kan næsten ikke blive for stort. Til gode SD-udsendelser er det også OK, men til elendige amerikanske serier fra 90'erne og bagud, så vil du tydeligt kunne se hvor ringe billedet egentlig er.
Af Supergris
Jamen, det kan man alligevel. Det bliver IKKE for STORT, men prisen er vel også en faktor? Jeg kan love dig, I vil blive glade for de ekstra tommer...
Af Quest
Prisen har også en lille faktor, men vil heller ikke købe et og så det ikke er stort nok
Af Quest
Prisen har også en lille faktor, men vil heller ikke købe et og så det ikke er stort nok
Af Supergris
Hvis I ser mange film, vil de ca. 5000 kr. ekstra i min verden HELT sikkert være godt givet ud...
Sidder selv små 4 m. fra 112 " og ikke én, der har set det, synes det er for stort.
Havde 50 " før og begge mine brødre har 58 ". De kunne nu også godt tænke sig STØRRE skærm.
Af soko
59" helt sikkert.

Sidder selv 2½ - 3 meter fra et 55" og det kunne sagtens være større.
Af Quest
Takker det var faktis bare det jeg ville høre. Det bliver et 59