Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kastan
Hej alle.

Jeg har købt et panasonic g30 og da jeg vidste det havde optagefunktion købte jeg en VERBATIM Store `n` Go 500GB USB/HDD ved samme lejlighed.

Jeg har brugt PVR funktionen nogle gange, men der er opstået problemer!

Når jeg sætter den til at optage stopper den efter 2min nogle gange, andre gange kan den optage hele programmet, og andre gange optager den slet ikke og jeg er nød til at reformatere min enhed.

Jeg læste i testen af PVR funktionen bliver der brugt en 200gB, kan mit problem opstå pga jeg bruger en harddisk på 500gb?

Hjælp :(

Kristian :)
Af prebenh
Jeg ved intet om G30'eren, men har selv overvejet en sådan. Prøv at sætte en strømforsyning til harddisken. Det er ikke sikkert fjernsynet kan levere nok strøm til disken. Dette ses også på nogle enkelte computere og så får man blå skærm på Windows (i hvert fald de ældre (til og med XP)).

Og hvad der sker i Panasonic'en tør jeg ikke sige noget om. Men prøv og se om du kan finde en strømforsyning til din disk eller kan låne en anden disk med strømforsyning.
Af kastan
Hej Prebenh.
Tak for dit svar. Min harddisk er en 2,5" mobil disk uden strømforsyning, men jeg vil prøve at låne en med strømforsyning og vende tilbage.

Kastan