Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Moreno
Hey folkens,

Jeg har TV via YouSee, som laver en spøjs fejl, når jeg ser info på min digitale kanaler.

Her skriver den ganske vist det korrekte tidspunkt ét sted i info-oversigten (muligvis fordi den tager dén til fra TV'et, som er indstillet korrekt), men dér hvor den viser hvor meget af programmet der er vist/tilbage, er klokken en time bagud.

Dvs. jeg mistænker at infoen fra YouSee på de digitale kanaler er en time bagud.

Har prøvet at lede på YouSees hjemmeside for en løsning, men uden held.

Nogen af jer som har oplevet lignende og har en løsning?

På forhånd tak. :)

/J
Af wermuth
Tror også jeg havde samme problem som du omtaler. Hvis jeg f.eks satte fjernsynet til at optage et via kanaloversigten, optog den programmet som startet en time før.. Altså kanaloversigten var en time bagud med en time på alle programmer.. :(
Men prøv at gå ind i menu på dit tv og ind i ur, og vælg auto, det hjalp for mit vedkommet..
Af Moreno
wermuth skrev:Tror også jeg havde samme problem som du omtaler. Hvis jeg f.eks satte fjernsynet til at optage et via kanaloversigten, optog den programmet som startet en time før.. Altså kanaloversigten var en time bagud med en time på alle programmer.. :(
Men prøv at gå ind i menu på dit tv og ind i ur, og vælg auto, det hjalp for mit vedkommet..
Virkede også for mig. :) Tusind tak for hjælpen.