Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SchumiFlatout
basse32 skrev:Jamen du har helt sikkert lavet en god handel der SchumiFlatout, for du bliver glad for dit tv og skal også være det. :)
Du har nemlig læst testen som jeg har, og jeg har set de forskellige tv live. Det er små forskelle som almindelige mennesker sikkert ikke vil opdage, med mindre de får det at vide. Dem der går virkeligt meget op i det vil spotte det med det samme sikkert, men på mit GT30 og dem jeg har set live er det små ting. Ja det kan ikke trylle dårlige optagelser gode og syntes faktisk Rasmus test herinde passer meget godt med virkeligheden.
Tillykke med dit nye tv. 8)
Takker. Det er lidt som da man skulle hente sin første knallert :)
Af SchumiFlatout
yakken skrev:VT20 bliver jo ikke et dårligere TV af at VT30 er kommet. Alt hvad vi skrev om VT20 i sin tid gælder stadig og den pris er jo vanvittig god.
Det havde faktisk været på Komplett.dk til ca. kr. 8.500, men jeg var ikke meget for at handle hos dem efter anmeldelserne på Trustpilot. Ugen efter dukkede den så op på Fleggaard til den nævnte pris, og så måtte man jo slå til :p

Og af den grund vil jeg dermed også benytte lejligheden til at rose jer gutter på Flatpanels.dk for servicen med links til de hotte tilbud og lagersalg. Det er super cool og har sparet mig for mange penge 8)
Af Skyheart
basse32 skrev:Det kan godt være i kan se kæmpe forskel på GT30 og VT30, men i min verden er der ikke meget på billed siden der skiller dem.
Men selvfølgelig hvis man kan overbevise sig selv om at det er så meget bedre bliver man kun det gladere for tv'et. ;)
Jeg er selvfølgelig kun misundelig fordi jeg maks kunne have 46" og derfor var tvunget til at tage GT30 da VT30 ikke findes i 46". :(

Wifi dongle koster kun 270,- fra netgear og fungerer fint, men syntes ikke man kan kalde billedet meget bedre på VT30.
Vil det sige man kan bruge en IKKE Panasonic wifi dongle til GT30?
Af basse32
Jeps den fungere fint men jeg har selvfølgelig ikke testet det mod originalen. ;)
Af Skyheart
Har du streamet video fra din pc via wifi? Mest det jeg skulle bruge det til hvis ikke jeg trækker et kabel.