Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrDanielson
Hej folkens

Jeg har er i tvivl angående valg af TV-skærm, og ville høre om nogle af jer havde nogle anbefalinger i kunne give?

Har nogle krav:

- Skal have DLNA
- Helst USB-indgange, så eksterne HDD'er kan sættes til
- HDMI
- DVI eller anden indgang til PC
- Evt. noget mediecenter indbygget såsom Google TV eller andet og Wi-fi.
- Lækkert billede og maks 40", helst 37"

Skærmtypen må IKKE være en plasma, da jeg har dårlig erfaring med dem. Kunne dog godt tænke mig noget LED.

Jeg vil naturligvis se skærmen i en butik inden jeg køber, men er mere hvis nogle af jer kunne anbefale en :)

Prisen skal helst ikke være på mere end 9.000 kr.
Senest rettet af MrDanielson 14 jul 2011, 16:39, rettet i alt 1 gang.
Af DavidHimself
Jeg tror at samsung 6000 serie den der passer bedst, når man også skal se på budgettet http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628506 God billedekvalitet og en hel del af de ting du søger :)
Reelt burde valget nok være 7000 serien men der skal man op i minimum 40" og der er prisen omkring 9.559,- hos de billigste!
Af MrDanielson
DavidHimself skrev:Jeg tror at samsung 6000 serie den der passer bedst, når man også skal se på budgettet http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=628506 God billedekvalitet og en hel del af de ting du søger :)
Reelt burde valget nok være 7000 serien men der skal man op i minimum 40" og der er prisen omkring 9.559,- hos de billigste!
Er du gal en lækker skærm, og så er der endda 3D (tvivler dog på at det er ret godt). Desværre ser det ud til at der ikke er DLNA i den? Kan man evt. købe det ved siden af på en eller anden måde? ellers virker det til at være en fair pris for den skærm der. :)

Tak for svaret.
Af DavidHimself
De fleste butikker med respekt for sig selv ude vel have den stående :) ellers er der jo 14 dages fuld returret når du køber på nettet... så kan du jo se den hvor du skal bruge den og med dine personlige indstillinger i stedet for butikkens "optimale" indstillinger! ;)
Af MrDanielson
DavidHimself skrev:De fleste butikker med respekt for sig selv ude vel have den stående :) ellers er der jo 14 dages fuld returret når du køber på nettet... så kan du jo se den hvor du skal bruge den og med dine personlige indstillinger i stedet for butikkens "optimale" indstillinger! ;)
Ja det har du ret i, jeg så lige at HiFi-klubben har dem i deres butikker, så må lige kigge forbi dem en dag :-)

Problemet ved at købe det på nettet, sætte det op, prøve det osv. er mere besværet ved fragten :)
Af Mysen
Returretten gælder kun ved internethandel. Og så giver elgiganten samme service.
Det er muligt man kan få den service andre steder, men man har ikke lovmæssigt krav på det. Du kan jo spørge i butikken, men sørg for at få det på skrift, hvis de siger ja.