Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beano
Postede endenståen spørgsmål i VT30 anmeldelsen uden respons, så jeg prøver her :)

1) Hvad er jeres erfaringer med reflektioner på TVet?
Det lyder positivt i anmeldelsen men faldt så over denne video hvor det ser ret slemt ud:
http://www.youtube.com/watch?v=7YdZe5NPEOo

2) Hvor god og flexibel er PIP/PAP funktionen? Godt klar over TV'et kun har een tuner, men er interesseret i om det fungerer godt.

3) Hvor hurtig er tuneren til skifte imellem kanaler og forskellige inputs?
Jeg har pt et snart 4 år gammelt Bravia LCD TV (W3000 serien) som er sløv på det punkt - det må ikke være langsommere på det nye TV jeg skal investere i, helst mærkbart hurtigere.

4) VT30 50" har indbygget blæser, ikke? Hvad er Panasonics track-record mht. blæsere der går i stykker og begynder at støje mere efter et par år?

5) Hvor behagelige er Panasonic's 3D briller at have uden over ens egne briller? Skal man opgradere til nogle andre/større 3D briller med det samme?

Jeg er meget tæt på at nuppe 50" modellen, men vil lige have aflivet den sidste tvivl :)

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
1) Det har bestemt refleksioner, så hvis du primært skal se Tv i en oplyst stue, er det hvert fald værd at overveje en ekstra gang. Personligt ville jeg dog ikke have noget imod at sætte Tv'et op i min stue :-)

2. Ikke særlig fleksibel. Så vidt jeg husker kan du kun kombinere Tv-tuneren og HDMI.

3. Ikke særlig hurtig. Måske lidt hurtigere end din W3000, men VT30 imponerer ikke på dette punkt (det gør meget få Tv).

4. Min erfaring siger mig, at blæserne holder pænt over årene. Du skal blot huske at børste støv væk en gang i mellem. :)

5. Det ved jeg ikke, da jeg ikke bruger briller. Men du skal hvert fald sørge for at få fat på de nye letvægts-briller. De er langt bedre end dem som oprindeligt blev lanceret sammen med 2010 modellerne.
Af Beano
Ok, tak for input :)