Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er med garanti stadig nogen derude, som har et TV fra 2009, så selvom du synes indlægget er gammelt, så berettiger det ikke at det fjernes.

Hvis andre får problemer med parring af deres fjernbetjening og deres Samsung-TV, så er det da lidt dumt at vi har slettet indlægget fra vores forum, blot fordi du er lidt træt af at du har skrevet i en gammel tråd ved et uheld.
Af mads30
jeg er bestemt ikke træt af jeg kom til det havde bare ikke set det var gammelt og det kommer jeg nok til mange gange endnu. men ja det er vildt raart at have hjælp ved sin side ogsa en son og helligdag . helt enig. men hvis man burde indexsere det på anden vis for brugernes skyld ..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår din kritik. I søgeresultaterne kan du se hvornår sidste indlæg blev skrevet. Du kan endda vælge at begrænse din søgning til kun at gå eksempelvis 1 år tilbage, hvilket vel ville løse dit problem.

Med mindre du kan fremføre nogle bedre argumenter, så ser jeg ikke nogen grund til at ændre noget.
Af mads30
forventer bestemt ikke at nået skal ændres overhovdet. sagde bare min menning. man skal nok bare bruge siden nået mere og så kommer det hele nok narturligt