Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RFJDK
Hej
Jeg står og skal bruge et billigt ca. 42" tv, men hvilket?

Jeg har set at Elgiganten har et Samsung LE-40D504 til 2999, men det er 50 Hz, bliver man træt af det?

Jeg skal bruge det til alm. tv, film og en smule PS3 (GT5). Jeg er ikke feinsmecker med billedkvalitet, men vil selvfølgelig gerne have så god kvalitet til prisen.

Jeg vil gerne holde mig tæt på maks 4.000, men kan gå længere op hvis jeg virkelig får meget mere for pengene.

Jeg har læst herinde, kigget og kigget på nettet, men synes bare jeg er blevet mere forvirre på et højere plan :) Så hvad vil i anbefale mig at købe?

Tak
Rasmus
Af RFJDK
Og hvad hvis man går op til 6.000 i pris. Har set man kan få en Panasonic G30, men er den virkelig den dobbelte pris værd ??

Mvh
Rasmus
Af basse32
Det simple svar er ja! Og ja dobbelt så godt??? Det kan man vel ikke sige, men du bliver glad for det. :)
Af preps
Jeg var forbi Elgiganten og se den 42" Samsung de har på tilbud til 2995 i denne uge. Godt nok er det billigt, men kvaliteten er ret dårlig. Jeg ville uden tvivl ofre de ekstra penge på en 42" G30 som kan fåes til ca. 5600,- lige nu.

Jeg er selv ved at hoppe på enten denne model eller en 42" V20.
Af RFJDK
Hej
Tak for svaret.

Hvordan var kvaliteten dårlig? Var det billedkvalitet, features, design eller?

Hvor har du set G30 til 5.600?

Mvh
Rasmus
Af RFJDK
Lige for at være sikker, hvad betyder det at det er E-modellen?

Og er det ikke rigtigt forstået at G30 er blandt de tv med det bedste billed til prisen??

Er der andre, lidt billigere der kommer tæt på?

Tak
Rasmus
Af preps
Hi-Fi klubben har G30 Y som har DVB-T2 tuner til 6000, og så får du 2,5 års garanti.
Af RFJDK
Ok.

Er der andre der er i samme performance, men pænere tyndere udseende?

nogen der ved hvor man kan finde G30Y billeder fra siden så man kan se hvor dyb det er?

Tak
Rasmus
Af preps
Du finder intet til prisen der kommer bare i nærheden af billedekvaliteten.

Du må finde ud af og det er tykkelsen eller kvaliteten der vægter mest :)

Mht. bileder, så prøv Panasonics egen hjemmeside, eller måske live i en butik nær dig.
Af RFJDK
Tak, jeg må se om den ikke er at finde i en butik nær mig :)