Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Flatpanels!

Mit plasma Tv buzzer mere end jeg kan leve med! TV'et er købt hos elgiganten, og jeg fik det ombyttet indenfor 14 dage pga af støj. Jeg synes dog stadig det er et problem.

Igår havde jeg en tekniker ude hos mig for at besigtige problemet og muligvis udbedre det. Han mente dog ikke, at han kunne høre noget, hvilket jeg er komplet uforstående for! Nå, men vi aftalte af den skulle ind til reperation, da han ikke præcis kunne sige hvad der skulle skiftes (panelet eller strømforsyning).. Vi snakkede om at de kunne teste om den larmede for meget, men han sagde at det foregik i en større hal, og altså IKKE et stuelignende miljø..

Jeg mener at en retfærdig test bør udføres HOS mig, eller som minimum i et lignende miljø. Jeg er i for sig ligeglad med om skærmen larmer for meget hos dem, det er HOS MIG det er vigtigt! Hvad er mine rettigheder her? Jeg er 100% sikker på at det larmer for meget! Håber at høre fra jer, og på forhånd tak :)

Mvh. Thomas
Af oylsb
Hvis du har en iPhone eller en Android telefon kan du hente en App der kan måle Decibel niveauet hjemme i stuen - Måske dette kan hjælpe dig