Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JesperKeller
Grunden til C6005 er billigere, selvom den er bedre, er af den årsag at det er et tidligere line-up. C-modellerne blev lanceret i 2010, mens D-modellerne blev lanceret i 2011.

Så den er obsolete til dem, og derfor vil de nok gerne af med dem.

Men selvom det er et andet LineUp, så er 6000 serien fra Samsung altid bedre end deres 5000 serie.

Så hvis du har mulighed for det, så ville jeg vælge C6005, på grund af den har 100hz.
Af kaja69
Har selv tidligere spurgt til D5005 uden at få svar. Der må da være nogen der har købt den eller set den testet tænker jeg?

Den kan fås til 5.900 kr hvilket må siges at være meget billigt for en 2011 model der er ultra slim. Altså "billigt" hvis den er mere værd!
Af vnG
Jeg har netop afbestilt 5005'eren, så en anmeldelse af den fra min side, er forhåbelig aflyst :p I stedet lykkes det mig at fange en af de sidste C6005'ere på det gode tilbud der var.

Jeg har hørt fra flere sider at 6 serien er langt bedre end 5 serien, selv med et års mellemrum. Min kollega har i forvejen præcis det samme TV som jeg har bestilt og har intet at sætte på det. Udover at mediedelen arbejder smålangsomt, men det har jeg jo allerede min popcorn hour til ;)

C6005 is on its way!