Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TheGreatGazoo
Hey

Jeg har en reklamationssag igang der er gået lidt i stå. Jeg vil kunne afslutte den hurtigere hvis jeg tager imod et 55LE550N fra LG, men jeg er kun interesseret i plasma til mit forbrug.

Men hvis en bruger herindefra kunne have interesse i skærmen vil jeg overveje at tage imod den og så selv købe er nyt tv for at få sagen afsluttet. Skærmen vil være dækket af 2 års reklamationsret osv. som hvis den var købt i en butik.

- Nogen der mangler en kæmpe mat LED skærm til en god pris??
Af Rommel
Så tvet er helt nyt, ubrugt, og det ligger i en uåbnet kasse? :)
Af TheGreatGazoo
Jeps. Hvis ikke det var fordi det gamle også skulle hentes kunne LG formentlig have leveret det direkte til købers adresse (jeg bor i Århus).
Af pksh
Jeg kunne muligvis godt være interesseret i næste måned, men det er nok for lang tid at vente for dig, går jeg ud fra :)
Af TheGreatGazoo
Ja, den handel er nok så småt trukket tilbage. LG har skrevet at de er ved at finde en ny plasma til mig fra PZ-serien. Overvejer dog også bare at sælge den :D Har vænnet mig til at undvære TV, så kunne da bruge de penge på noget andet. Men nu må vi se.
Af TheGreatGazoo
Den handel kan jeg desværre ikke tilbyde længere, fik endnu et fejlbehæftet plasma istedet :s