Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kvas
Hej drenge jeg tænkte på om der var nogen af jer der kendte til den her skærm jeg kan ikke finde nogen anmeldelse på den og er den at fortrække frem for LW 650 W eller er vi over i noget helt andet. min svorger købte panasonic vt30 i 50 men den kommer først i august måske sep det var ham jeg fik hjælp til her sidst.
Af JesperKeller
LG LW770w kommer desværre ikke.

Kun deres top model LW950w kommer til efteråret.

47" starter så vidt jeg ved omkring 21.999,-
Af Kvas
Jeg takker for det hurtige svar selv om det var et lidt kedlig et med hensyn til LW770W den anden bliver nok for dyr til mig. noget kenskab til philips pfl 7666t med passiv 3d på forhånd tak.
Af JesperKeller
Var det et spørgsmål til om vi havde kendskab til Philips 7000 series, eller om du har det ;) ?
Af Kvas
Jeg har snart læst så meget her inde at jeg er blevet helt forviret. jeg vil gerne have et nyt tv i 46-50 tommer jeg har nu et philips pfl 9632d jeg er meget glad for det er bare for lille.jeg tror jeg vil have med passiv 3d men jeg ved ikke om de er gode nok endnu.
Af JesperKeller
Jeg har set passiv 3d i levende live, og jeg er personligt mest til denne teknologi!

Også selvom den halvere opløsningen, så får du stadig en mere behagelig 3d oplevelse og brillerne koster langt mindre end de aktive!

LG's passiv 3d kommer også til at kører 1080i senere. Regner også med at Philips opgradere.

Elgiganten har lige fået Philips 7000 series. Har endnu ikke haft tid til at se den.
Af Kvas
Hej Jesperkeller og tak for dine svar. Jeg vil prøve at kører i Elgiganten og se på de to. Er der andre der har passiv 3D eller er det kun de to og hvad ville du vælge O_O
Af JesperKeller
Hehe Tjaaa. Pudsigt du spørger!
Jeg går faktisk selv og mangler en ny skærm og skal til at købe enten 47lw650w eller 47pfl7676t.

Men kan simpelthen ikke beslutte mig for det! På den ene side er jeg glad for LG fordi de levere nogle fede skærme og deres NetCast er super indholdsrigt. På den anden side har Philips fede skærme, med flotte designs og AMBILIGHT!

Det er kun Philips 7000 Series og LG LED skærme som kommer med Passiv i 2011 hvertfald :)