Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
ps har du fået det forkerte ben ud af sengen for jeg synes du skriver lige som du er en pisse sur
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Ahh, strengt taget ved du jo ikke hvordan jeg lyder når jeg er sur og det er ikke sådan dér. Jeg mener stadig det er lidt mystisk at ville spare et par hundrede kroner på et kabel (som i forvejen ikke er dyrt og åbenbart lever op til alle dine krav) og samtidigt tale om højttalere i et helt andet prisleje.
Af purtsak
og jeg vælger jo os helst kobber for det giver bedst lyd til prisen ikke altmulig guldbelagt eller rent guld lort som gør lyden dårligere du kan jo bare sige at det hdmi på billed og lydsiden er det lige så godt som alt det anden fint så køber jeg det yakken op med humøret
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mit humør fejler ikke noget, champ.

Når nogen kan lægge uomtvistelige beviser på bordet, der viser at der er hørbar forskel på HDMI kablerne, så må vi jo sadle om og anbefale kabler spundet af guld i måneskin, men indtil da, så vil du nok kunne nøjes med et sæt High Speed certificerede kabler på 10 m.

De kabler du linker til fra QED er i øvrigt kun Standard Speed...
Af Supergris
Netop " What Hifi ", kan jeg IKKE tage seriøst, når de kan skrive sådan en gang vrøvl! Har netop selv set det, hvor de skriver nogle kabler lige giver det ekstra gode billede og lyd...
Fingeren i halsen og op med galden...
Kører selv med det billigste fra Harald Nyborg i 10 m til 169 kr., og har ikke oplevet problemer. Har sammen med min kammerat prøvet hans Supra UDEN nogen af os + flere andre IKKE kunne hverken høre eller se forskel, og det på et anlæg til 80.000 kr. samt projektor i 112 "...
Senest rettet af Supergris 04 jul 2011, 21:15, rettet i alt 1 gang.
Af purtsak
det var ikke hdmi men højtaler kabler jeg ved jo præcist intet om hdmi yakken
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mine indlæg handler kun om HDMI-kabler. Jeg skriver jo netop, at jeg ikke vil blande debatten om højttalerne ler ind i det hele. kan vi ikke komme lidt videre end bare at ordkløves?
Af purtsak
yakken læs nu lige hvad der bliver skrevet hehe for jeg tror det er flere steder du har over set hvad jeg skriver men så står det du har anbefalet øverst på min liste og det bliver jo nok det jeg køber
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, jeg læser skam hvad du skriver (om end manglen på tegnsætning kan gøre det til en udfordring ;) ). Der findes mange andre kabler, som stadig er billigere end 1000 kr på den side jeg linkede til. Hvis du foretrækker mærkevarer, så er Clicktronic ikke mange kroner dyrere end det jeg foreslog. Selv Suprakablerne er et par hundrede kroner billigere end dine QED.
Af purtsak
godt du kan læse det jeg skriver alligevel men nu bliver jeg forvirret skal jeg vælge det du linkede til eller supra eller???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De er alle certificerede til samme standard. Køb set du føler mest for. Jeg havde nok taget det billige, men det kunne jo evt. være farven der gjorde udslaget for dig. Et blåt kabel er måske ikke så kønt hvis det er synligt (med mindre du har malet blåt...).
Af purtsak
jeg tror sgu det bliver det du linkede til det ser jo os godt ud :)