Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har fået nyt TV i stuen, og vil sælge mit 42" HD-ready plasma, Panasonic TH42PV60EH med originalt vægbeslag.

Det er fra december 2006, har kørt fejlfrit, har ingen ridser, skrammer el.lign., og jeg har faktura, manual osv.

Der er umiddelbart ikke mange til salg af dette TV, så jeg har meget svært ved at fastslå en rimelig brugtpris.

Jeg håber I kan hjælpe. Kom gerne med forslag - og gode argumenter for jeres forslag ;)
Af red_martians
1000-1500kr vil være hvad jeg vil give for det, hvis jeg havde brug for et her og nu.
Af JesperKeller
Hej Wizz

Min kæreste og jeg prøver også at komme af med vores 42pv45.
Må ærligt indrømme at det ikke er lykkedes, da de jo ikke er med DVB-C modtager.

Du vil nok kunne sælge det til en okay pris, hvis du kender en som modtager Satellit eller evt har TDC-hometrio eller lign.

Du skal hvertfald have held og lykke med det, og hvis du finder en som mangler 2 Panasonic skærme må du gerne sende mig en PM :D

Tak tak - og held og lykke

Jesper Keller
Af Wizz
Desværre havde jeg også mistanke om, at det nok ikke er et "superhot item", men det er jo bare et spørgsmål om at sætte prisen derefter.

Jeg satser på 1.000 kr., og så må eventuelle reaktioner vise, om det er realistisk.

Tak for hjælpen :)
Af Supergris
Jeg må sige prisen lyder mere realistisk, end de priser de forlanger på Den Blå Avis...
Mange af dem er så urealistiske, at jeg næsten slår mig på lårene af grin. Nogle tror, at fordi en 42 " skærm kostede 16.000 kr. for 5 år siden, kan de få 5.000 eller mere i dag, hvor en ny er billigere.
Men måske, der er nogle, der vitterligt er dummere, end de som sætter annoncerne ind, nemlig de som evt. køber dem???