28. jan 2007, 17:59
... og så får du full-HD eller 100% flere pixels om du vil + en digital tuner.
koden skrev:Ja 1080 eller Full HD. Det er selvfølgelig rigtigt....Det kan du ikke endnu, med mindre du har en HD DVD eller en Blue-ray/PS3. Nogle kanaler på Selector bliver også sendt i HD
Hvor er det lige jeg kan bruge det som lidt almindelig tv signel og DVD bruger?
koden skrev:Hvad er forskel reelt på HD 1080 og 720?Hvis det bare var til soveværelset ville jeg ikke bruge de ekstra penge på et tv fordi det har fullHD, men igen afhænger det jo også af hvor meget man bruger det.
Om 3 år har de vel opfundet 1500 :-)
Som Cagra skriver kan jeg ikke bruge HD til noget generelt, da jeg ikke kan tage HD signal eller har HD DVD.
Men det får jeg vel en dag. Er jeg så bedre sikret med 1080 kontra 720 eller er der da allerede fundet på noget nyt?
AndreC skrev:Så man skal IKKE købe 42" modellen?Jeg har bare nævnt hvad jeg har gravet frem af info.
Det var ellers den jeg havde kig på...
denis skrev:I må naturligvis gerne pakke skærmen ud for at se på varen, og Geco tager den herefter også gerne tilbage. Det forudsætter bare, at emballagen er intakt og alt tilbehør er vedlagt, som da I modtog skærmen.Romkuglen skrev:Okay, det er første gang jeg har hørt det skal være ikke udpakkede varer.
Hvor ser i på Geco.dk at der er 14 dages retur ret?
Og i såfald der menes de 14 dages generelle danske internet handelsbetingelser med returret på 14 dage, så omhandler de ikke udpakkede varer. Mener jeg vis jeg husker korrekt...
Du skulle altid have 14dages retur ret, fordi du nemlig ikke har haft muligheden for at se tvet i virkeligheden.
Dog skal det være i samme stand som du modtog det.
Romkuglen skrev:Nogle nuværende (heldige) ejere af Sharp XD1 37" (evt. 46") der kunne beskrive eventuelle ulemper ved den.Se mit indlæg på side 4 i denne tråd.
Kan næsten kun finde rosende ord om tv´et bortset fra de småting Rasmus Larsen har fundet i sin anmeldelse af 46"´eren.
Jeg har forresten bestilt en 37" hos geco.dk